Rozpocznij sezon motocyklowy z Dunlopem
Rosnąca z każdym dniem liczba motocykli na drogach, to znak, że sezon motocyklowy właśnie się rozpoczął. Miłośnicy jednośladów, którzy planują wyruszenie w trasę, powinni jak najszybciej zadbać o odpowiedni stan techniczny swoich maszyn i dobrać właściwe opony. Jakość ogumienia jest bowiem jednym z istotnych czynników, który pozwala zarówno czerpać radość z jazdy, jak i uniknąć przykrych niespodzianek na drodze. Marka Dunlop przygotowała ofertę opon motocyklowych na wiosnę uwzględniającą różne potrzeby i oczekiwania kierowców.
Dunlop SportSmart2 - pewna kontrola w każdych warunkach
Opona Dunlop SportSmart2 została zaprojektowana tak, aby kierowca miał lepszą kontrolę nad motocyklem. Gwarantuje to kształt i konstrukcja przedniej opony, która pozwala szybciej i pewniej wejść w zakręt, zapewnia lepsze trzymanie toru jazdy oraz większą stabilność podczas hamowania na zakrętach. Ponadto specjalny wzór na oponie przedniej - skierowane w przeciwnym kierunku "V" w środkowej części bieżnika - zwiększa skuteczność odprowadzania wody i zapewnia lepsze osiągi na mokrej nawierzchni. Natomiast mniejsza liczba składników, niższa masa opon i zastosowane technologie - JLB oraz JLT - przyczyniają się do zwiększania komfortu z jazdy.
Technologie zastosowane w oponie SportSmart2
- Technologia bezkońcowego opasania (JointLess Belt, JLB) poprawia sterowność, stabilność i właściwości jazdy przy dużych prędkościach (do 300 km/h).
- Technologia Multi-Tread (bieżnik zawierający różne gatunki gumy) zapewnia zwiększenie przebiegów oraz poprawia przyczepność podczas pokonywania zakrętów, zarówno na suchej jak i mokrej nawierzchni. A wszystko to dzięki połączeniu twardszej gumy w środkowej części opony (lepsze przebiegi) i bardziej miękkiej mieszanki zawierającej 100% krzemionki na barkach opony (poprawa przyczepności).
- Nałożenie bieżnika w formie pasów kilkucentymetrowej szerokości (technologia JointLess Tread, JLT) umożliwia precyzyjne rozmieszczenie poszczególnych mieszanek. Pozwala to osiągnąć wyższą trwałość, odporność na zużycie, większą przyczepność opony oraz wysoką stabilność przy wyższych prędkościach.
Dunlop Geomax MX52 - gwarancja pełnych doznań z jazdy
Opony Dunlop Geomax MX52 dla miłośników motocrossu, przeznaczone na średnią i twardą nawierzchnię to propozycja dla tych, którzy chcą doświadczać emocji płynących z szybszej jazdy, zachowując przy tym pełne panowanie nad motocyklem. Jest to możliwe dzięki zastosowaniu kilku unikalnych rozwiązań, m.in.opatentowanego systemu progresywnych bloków (Progressive Cornering Block Technology - PCBT), który istotnie przyczynia się do poprawy zachowania w poślizgu i zwiększa przyczepność w zakrętach.
W praktyce - przy zamontowaniu MX52 na tylnym kole - wyjątkowy układ bloków zapewnia dobre prowadzenie, lekkość i stabilność w zakrętach, a kierunkowa rzeźba bieżnika optymalizuje parametry hamowania. Ponadto zastosowanie MX52 na tylnym kole zapewnia lepsze panowanie w czasie przyspieszania, większą stabilność i lepszą trakcję podczas jazdy na wprost. Warto też wspomnieć, że nowe bloki boczne maksymalizują przeniesienie napędu na twardej nawierzchni, a nierównomiernie rozstawione bloki centralne zwiększają odporność zużycia na twardej nawierzchni.
Z kolei zoptymalizowany system kontroli napięcia osnowy (Carcass Tension Control System - CTCS), również zastosowany w MX52, przekłada się na precyzję kierunkową i stabilność w utrzymaniu jazdy na wprost. Za poprawę precyzji prowadzenia odpowiada również specjalna guma na tylnej oponie, która dodatkowo ogranicza podnoszenia przodu (zjawisko kick-back).
Dunlop TrailSmart - zaproszenie do terenowych przygód
Opona TrailSmart to najnowszy produkt Dunlopa opracowany z myślą o nowoczesnych motocyklach terenowych. Nowe ogumienie wyróżnia się doskonałą przyczepnością zarówno na mokrej, jak i suchej nawierzchni, co zapewnia wyjątkowe właściwości prowadzenia, zarówno na utwardzonej drodze, jak i poza nią. Dobra przyczepność na mokrej nawierzchni to zasługa mieszanki o wysokiej zawartości krzemionki oraz rzeźby bieżnika, zawierającej poprzeczne żebra. Natomiast zwiększona przyczepność na nawierzchni suchej to efekt zoptymalizowanego współczynnika nacięć.
TrailSmart bardzo dobrze sprawdza się podczas jazdy poza utwardzoną nawierzchnią, oferując wysokie osiągi. To rezultat zastosowania wyższego współczynnika nacięć oraz zoptymalizowanego kąta ułożenia żeber. Ponadto opona posiada również szereg właściwości opóźniających zużycie i wydłużających przebiegi. Są to m.in. zoptymalizowany rozstaw i zrównoważona sztywność bloków bieżnika oraz szerokość rowków, która przekłada się na wydłużenie średnich przebiegów o 14%. Dzięki oponie TrailSmart kierowcy będą mogli pokonywać długie dystanse, ciesząc się przy tym wygodą i osiągami podczas kolejnej terenowej przygody.
"Niesłabnące zainteresowanie oponami motocyklowymi Dunlopa świadczy o dużym zaufaniu do naszej marki i jest dobrym świadectwem jakości naszej pracy. Produkty Dunlopa łączą w sobie bowiem najlepsze technologie i rozwiązania znane również z wyścigów, które pozwalają cieszyć się przyjemnością z jazdy motocyklem w każdych warunkach. Komponując naszą ofertę staramy się uwzględniać różne potrzeby i oczekiwania kierowców, tak by mogli osiągać pełnię możliwości swoich pojazdów" - powiedziała Aleksandra Sobotka, doradca biznesowy ds. opon motocyklowych w Goodyear Dunlop Tires Polska.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze