Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 16
Pokaż wszystkie komentarzeRozdział ,,Błagam, odpal tym razem ..." bym wyrzucił z tego artykułu ponieważ moim zdaniem nijak ma się on do rzeczywistości. Ja jeżdżę monsterem, zrobiłem nim ok 10tyś a jego ogólny przebieg to lekko ponad 30tyś km. Nigdy nie miałem z nim najmniejszych problemów i nic się nie psuło. Serwis jest drogi ale tylko jak przeprowadzamy go w Ducati. A przecież poradzi sobie z nim każdy doświadczony mechanik bo dla takiego budowa silnika jest prosta jak konstrukcja cepa. W naszym kraju są drogie części, za paski rozrządu trzeba zapłacić 400zł a od sąsiadów zza zachodniej granicy można kupić za 200zł z przesyłką. Rozmawiałem z wieloma posiadaczami Dukatów i żaden nie skarżył się na awaryjność i duże koszty. Moim zdaniem ten motocykl jest droższy w utrzymaniu od konkurencji ale wcale nie tak dużo. Cena zakupu jest sporo wyższa ale w końcu za coś płacimy :)
Odpowiedz10tyś km to 2-3 miesiące jazdy. Poczekaj z opiniami jeszcze parę lat :)
Odpowiedz