Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeRozbawił mnie ten komentarz ;) Problemy z wałem i właściwie większość 'typowych' usterek GSów dotyczą modelu 1200, pierwszego plastikowego chińskiego GSa... Skrzynkę piwa temu co takie coś potrafi wskazać u więcej niż 1% GSów z serii 1100 czy nawet 1500. Te tak zwanie 'rozmowy z mechanikiem pewnego dużego stołecznego dealerstwa' można przeprowadzić z KAŻDYM mechanikiem bo... on akurate TE MODELE widział ;) 'Od strony serwisu' należy patrzeć statystycznie, a tam - jw. napisałem, w 1% maszyn są problemy.. Prównamy się z innymi markami ? Porozmawiamyz mechanikami z ich serwisu ? ;) Trwałość BMW starszych modeli jest co najmniej równa, jak nie wyższa od AT ;)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza