Royal Enfield Bullet Classic 500
Teraźniejsza technologia w klasycznym opakowaniu
Pierwszy Bullet Classic został stworzony w 1932 i był najdłużej produkowanym modelem, jaki zjechał z taśm produkcyjnych brytyjskiego Royal Enfielda. W tym roku przypadają 76. urodziny tego motocykla. Stało się to świetnym pretekstem do pokazania nowego wcielenia Bullet Classic 500. Oczywiście Royal Enfield mimo nowych technologii, jakie zostały wykorzystane przy jego budowie, zachował swój niepowtarzalny charakter oraz klasyczny wygląd maszyny z lat 40-stych.
Sercem Bulleta jest czterosuwowy, jednocylindrowy chłodzony powietrzem silnik o pojemności 499 cm3 zasilany elektronicznym wtryskiem paliwa. Maksymalna moc to 27,2 KM przy 5 250 obr/min, a maksymalny moment obrotowy to 41,3 Nm. przy 4 000 obr/min. Bulleta wyposażono w pięciostopniową skrzynię biegów. Motocykl waży 187 kg. Z przodu znajdziemy pojedynczą tarczę hamulcową z dwutłoczkowymi zaciskiem, natomiast z tyłu znajduje się hamulec bębnowy. Zamiast „kopniaka", na kierownicy jest elektroniczny starter.
Prędkość maksymalna tego motocykla to zaledwie 120 km/h, ale przecież ten stylowy pojazd nie został stworzony z myślą o wielkich prędkościach.
Stylistycznie ciężko go odróżnić od modeli produkowanych 70 lat temu. Błotniki, kształt lampy i baku oraz pojedyncze siedzenie dają złudzenie, że patrzymy na oryginalny motocykl z tamtych lat, a nie na jego unowocześnione wcielenie.
|
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeA czy to bêdzie jaka¶ seria limitowana? Mo¿e bêdzie mo¿na kupiæ :)
OdpowiedzMotocykl z klas±.
Odpowiedzmam pytanie a czy to prawda ze silnik nowy wytrzymuje ledwie 50 ty¶ kilometrów pytam siê poniewa¿ my¶lê nad kupnem royala ale ró¿ne opinie s³ysza³em i nie wiem co mam my¶leæ znajomy mia³ ale po szybko sprzeda³ bo wszystko siê psu³o
Odpowiedz