Ronax 500 - drogowa wy¶cigówka w dwusuwie
Cóż, to motocykl, który chcemy mieć. Tak bardzo jak bardzo można chcieć pożądać maszynę, zlepek włókna węglowego, stali i aluminium. Ronax to niemiecka firma, która postanowiła pójść po pełnej bandzie i wypuścić na drogę (tak, drogę!) dwusuwową wyścigówkę 500cc. Krótko mówiąc, jest to klon sprzętu, którym kiedyś jeździł Valentino Rossi i który nazywał się Honda NSR500. Mamy tutaj nadwozie z carbonu, topowe komponenty zawieszenia, i silnik. O tak, silnik jest niesamowity. To aluminiowa jednostka V4 o kształcie niemal kostkowym, która osiąga 160 KM. Ohlins i Brembo także maczali palce w Ronaxie.
No dobrze, ale to nie to w tym motocyklu jest niesamowite. Niesamowity jest fakt, że Niemcom w jakiś magiczny sposób udało się zdobyć dla tego sprzętu homologację drogową. W otworze w owiewce podobno kryje się lampa, łatwo można zamontować lusterka, jest miejsce na tablicę rejestracyjną. Full legal. Możesz tym jeździć do pracy. Ta praca musi być jednak dobrze płatna, bo po pierwsze Ronax 500 kosztuje ponad pół miliona złotych, a po drugie wyprodukowano tylko 46 (nieprzypadkowy numer) sztuk. Zadziwiające, że prawnicy Doctora nie złożyli Ronaxowi wizyty.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzeten silnik...
OdpowiedzI teraz powinni zacz±æ t³uc to ale bez karbony i ohlinsa.
Odpowiedz...dwusuwow± wy¶cigówkê 500cc w dwusuwie... :)
Odpowiedz