Romet ZETKA 50 model 2010 dane techniczne
Opinie użytkowników 83
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | 4.06 |
Skrzynia biegów | 3.91 |
Układ jezdny | 4.25 |
Układ hamulcowy | 4.19 |
Elektronika | 4.04 |
Podatność na drobne usterki | 3.4 |
Podatność na poważne usterki | 3.42 |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | 4.52 |
Ergonomia | 4.28 |
Ekonomiczność | 4.54 |
Koszty utrzymania | 4.26 |
Stosunek jakość/cena | 3.99 |
Zużycie paliwa (l/100 km) | 4.39 |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | 4.19 |
Na miasto | 4.19 |
W teren | 3.39 |
Do turystyki | 3.94 |
Na tor | 2.68 |
Do lansu | 3.58 |
Do wygłupów | 4.19 |
Informacje ogólne
Model
Romet ZETKA 50
Rok
2010
Kategoria
Skuter
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
49,5 cm3
Typ silnika
Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
Ilość suwów
4
Moc maksymalna
4,1 KM
Maksymalny moment obrotowy
b.d.
Średnica cylindra x skok tłoka
b.d.
Zasilanie
Gaźnik
Zapłon
b.d.
Liczba zaworów na cylinder
b.d.
Rozruch
Elektryczny / nożny
System chłodzenia
Powietrze
Wtórne przeniesienie napędu
b.d.
Sprzęgło
b.d.
Wymiary i wagi
Waga na sucho
105 kg
Wysokość siodła
b.d.
Długość całkowita
2005
Szerokość całkowita
770
Wysokość całkowita
1070
Rozstaw osi
1320
Podwozie
Zawieszenie przód
b.d.
Zawieszenie tył
b.d.
Opona przednia
90/90-18
Opona tylna
110/90-16
Hamulec przedni
Tarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
b.d.
Hamulec tylni
Bębnowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
b.d.
Prędkość i przyspieszenie
Prędkość maksymalna
45 km/h
Stosunek mocy do masy
b.d.
Inne dane
Pojemność zbiornika paliwa
12 L
Zużycie paliwa na 100km
b.d.
Wersje kolorystyczne
b.d.
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze 11
Pokaż wszystkie komentarzeSprzedam!!! http://tablica.pl/oferta/romet-zetka-50-tun-ideal-igla-jedyna-taka-CID5-ID4TIyN.htm
OdpowiedzSprzedam!!! http://tablica.pl/oferta/romet-zetka-50-tun-ideal-igla-jedyna-taka-CID5-ID4TIyN.htm
OdpowiedzSprzedam!!! http://tablica.pl/oferta/romet-zetka-50-tun-ideal-igla-jedyna-taka-CID5-ID4TIyN.htm
OdpowiedzRometa Zetka 50 mam juz z 3 lata i mam przejechane 17750 tysiecy km i nie dalej chodzi lecz skrzynia cos sie pieprzy juz.. W tym tygodniu zamowilem sobie czesci od 70-ki bo od 80-ki nie było na ...
OdpowiedzWitam. ja mam zetkę 50 od prawie 3 lat na cylindrze 50 cc zrobiłem ok 4 tyś km, i postanowiłem wymienić głowicę i cylinder na 80cc i powiem tak, różnica jest duża pomiędzy jednym cylindrem a drugim bo moc wzrosła ale do tego trzeba założyć jeszcze moduł elektroniczny inny, ja założyłem od zetki 125 no i wkręca się silnik prawie do końca obrotomierza, to jest moc ale szybszy to on dużo nie będzie, ja założyłem zębatkę na silnik na 15 zębów a z tyłu 42 zęby, przy tym przełożeniu to już jest inna jazda i przy tym cylindrze 80cc, ale żeby było całkiem dobrze to zmienić tłumik trzeba bo oryginalnie jest zablokowany, ja kupiłem wizualnie taki sam tłumik lecz jest przelotowy,, i teraz mogę powiedzieć że to 80cc robi wrażenie,, jak masz jakieś pytania to pisz,, pozdrawiam
OdpowiedzJa mam ten sam tłumnik od początku ale rozkrecilem go i wszystkie bebechy wyłączylem i jest pusty, bo ja mam Zetke w sporcie , ona jest srebrna i ma dłuzszy tłumnik niz ta czarna Zetka a co do zębatek to w zestawie z czesciami od 70-ki dostane ale jakie to sam nie wiem.. Mi chodzi tylko o to aby miec czym w wakacje dojezdzac do pracy bo w przyszlym roku i tak juz bede mial 18-scie lat i prawko wiec Zetką tylko czasem bede jezdził
OdpowiedzNie ma czegoś takiego jak TŁUMNIK. Jest TŁUMIK. Nie wiem skąd to się wzięło...
OdpowiedzMam Zetkę już rok i nie mogę na nią złego słowa powiedzieć jest godna polecenia.
OdpowiedzNo to widze że nie dbacie o zetke , ja mam cały 1 sezon i zrobiłem 8 tysi km i jak narazie żadnej awarii !!! Po szlifie na miske olejową czekałem 3 dni i wymiana od ręki 1 :D
Odpowiedz