Ogar 900 stał się już symbolem nowego Rometa na rynku. Dlatego z początkiem 2009 roku wprowadzono na rynek jego usportowioną wersję. Silnik nie różni się od tego stosowanego w pierwszym wcieleniu motoroweru. Odświeżeniu uległ design pojazdu, który teraz zyskał bardziej sportowy charakter. Zmieniono także koła, zastępując koła szprychowe felgami aluminiowymi. Za modą poszedł także układ hamulcowy. Teraz z przodu znajduje się tarcza typu wave, zaś tylny bęben został zamieniony na hamulec tarczowy. Jednak najbardziej zmieniło się malowanie pojazdu, nadając mu zdecydowanie sportowy wygląd.
Romet Ogar 900 R Racing
Więcej o Romet Ogar 900 R Racing
Brak informacji, dotyczących motocykla
Filmy o Romet Ogar 900 R Racing
Brak filmów, przedstawiających motocykl
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 79
Pokaż wszystkie komentarzeWitam chciałbym zapytać jak poprawić Romet Ogar 900, ponieważ porusza się tylko 50 km / h, ale wydaje się, że chce cały czas iść, ale istnieje jakiś ogranicznik i chcę jechać co najmniej 70 km / h...
Odpowiedztam na gaziku znajduje się iglica tam jest cała zabawa z tym ja tez posiadam ogara 900 nie zawodny tez powymieniałem rzeczy przy nim bo to wymaga po latach eksploatacyjnych tak jak wszystko się psuje
OdpowiedzWitam! Rometcika kupiłem nowego w 2010 roku. Na dzień dzisiejszy ma on około 8500-9000km przejechane i niestety jest to koniec jego sprawności. Cały czas co chwile coś się psuje. To głowica to ...
Odpowiedzczemu ja tam nie nazekam jakość do ceny jest adykwatna nie licze tu mechanika bo sam go sobie klepie aktualnie latam na 110 mam 30 000 nawinięte na koło . owszem z 50 ccm miałem wiele problemów , lecz jak sobie poskładałem go sam najpierw 70ccm latałem jakieś 12 000 tys km i trzasnoł zawór ssący po przerubkach na 110ccm zrobiłem jakieś 10 000 km i narazie jest ok. Co zasługuje na mega pochwałe to wpożądku cylinder, swietna skrzynia która jest od począdku niezłe sprzęgło . oczywiście pisze tutaj o jeździe normalnej bez jakiś stuntów czy palenie gómy. jak na pierwsze moto spoko przygoda.
OdpowiedzDzie ty sie howaueś rze pisatś nje umjeż?????
OdpowiedzJa mam mojego romecika od 2lat,kupiłem używanego od tej pory tylko leje paliwo i nic więcej.pali od pół kopniaka czy to zimny czy ciepły.motorek godny polecenia.
OdpowiedzWitam. Powiem tak, mam Ogarka 900 R Racing przez pół roku i na razie, żadnej usterki. Polecam bo sprzęt naprawdę dobry, a z tym pękaniem plastików, odkręcaniem się śrubek itp. ? Połowa to bzdury. ...
OdpowiedzMam taki sam tylko z cylindrem 72 cm. Problemy tych motorów to ciągłe odkręcanie się śrub a także ich łamanie . I mam zamiar włożyć w niego jeszcze 500zł na jego ulepszenia wyglądu i mocy :P
Odpowiedzcylinder 72 zawsze sie psuje praktycznie w kazdym motocyklu jak ci sie śruby łamiąto najlepiej załozyc cos mocniejszego albo jeszcze raz przegwintowac wszystko i zablokowac jak zerweisz gwint top juz po ptokach czeba to robic spokojnie :D
OdpowiedzMam takiego samego. Oto problemy jakie wydarzyły się w moim: -ciągłe łapanie kapcia na tylnej oponie (nawet po wymianie opony i dętki) -odkręcanie się śrub tłumika od strony cylindra, które ...
OdpowiedzJa też ciągle łapię kapcia z tyłu. Ale na tym sprzęcie to ja jeżdze jak na ścigaczu.
Odpowiedzproblem z kołem to NIE jest problem sprawdź dokładnie felgę czy w środku nie ma zadziorów lub zardzewień a najepiej weś papier ścierny o gęstości 2000 ładnie zmadowić wewnętrzną stronę koła i pomaluj minnią do metalu zostaw na 2 3 dni niech konkretnie zareaguje z metalem wsadz ochronną gumkę na szprychy i nie powinno być problemu ja zrobiłem swoim 25 000 i od jakiś 20 000 problemów z kołami nie mam a co do tłumika to mam od junaka tej nowszej starszej wersji który był krutrzy nisz teraz co robią działa świetnie gruba rurka wydechoa Z głowicy idzie, mniej się grzeje a co za tym idzie dłużej działa. jeszcze jedno jak będzież robił remont np. 72ccm przy zakupie głowicy pełnej i tak musisz ją rozebrać w celu sprawdziena odlewów czy nie odstają niepotrzebne kawałki .Ale co najważniejsze musisz zawory dopasować do głowicy czyli oślifować na necie znajdziesz na peno jak to zrobić ręcznie,noi recznie najlepiej bo to niestety słabe są materiały i maszynowo można narobić bałaganu
OdpowiedzWitam miałem to kalectwo to mocy niema te plastiki to szkoda słuw po 1200 km olej się leje ze śilnika i co jeden tydzień 100 mililitruw trzeba dolać . Kupiłem honde cbr 125 cm to inne rzycię jak ...
OdpowiedzA ja ci polecam słownik ortograficzny :)
OdpowiedzSory ale twoja wypowiedź mnie troszkę dziwi oraz dobija... Mam ogarka od 2007r.(od nowości) i wkład jaki miałem to kupno nowego tylnego koła oraz nowego akumulatora (pomijam oczywiście opony, klocki hamulcowe itp. ponieważ to oczywiście czasami wymienić trzeba). To wracając do ogarka ma on przejechane 14 tyś. km. na oryginalnym silniku w którym nic prócz simeringów nie było wymieniane (oczywiście wymieniane były z powodów czyszczenia silnika oraz gaźnika) i motorek uciąga 90 dyszek bez żadnych przeszkód. A jeśli szkoda Ci "słuw" to lepiej kolejny razem się nie wypowiada, chyba że użyjesz do tego słownika ortograficznego. Ja osobiście ogarka polecam z czystym sercem. Jedynym jego mankamentem jest pękanie plastików przez drgania silnika.
OdpowiedzDzięki wielkie, namówiłeś mnie. Tylko ja chyba kupię wersje 900, a plastikami się nie przejmuje
Odpowiedzsuper jak ci działa to cieszy mnie to bardzo nie chcesz to nie czytaj moich postów BAJO KOLEGO!!!!
OdpowiedzMiałem identyczne problemy, ba a nawet większe do tego co piszesz dodaj 5 razy w naprawie co prawda na gwarancji 2razy pęknięty tłok 3razy zawory . Lecz jak sobie sam poskładałem od podstaw ogiego z 50 zrobiłem 110ccm wszystko idealnie zrobiłem jak w książce piszą ba a nawet lepiej to zrobiłem ponad 15 000km na koła i dalej latam bez żadnych problemów, więc ogólnie nie polecam jak ktoś się nie zna na mechanice lub nie lubi się paprać . Ale to wszystko dowiecie się na forum ogar 900 są dwa i obydwa świetnie prowadzone można złożyć ogiego tanim i dość mało awaryjnym sposobem pozdrawiam ogi super jet tanie części to wielki plus trzeba je dotrzeć dopasować zrobić lub kupić dobrą uszczelkę miedzianą pod głowice i gitara jak ta lala. Ogulnie hinole nie są złe ciekawe ile zabulisz za części do swojej cbrki hehehe bo sama jazda to nie wszystko nie ma to jak naprawić porządnie samemu i wtenczas ruszyć w trasę. http://www.youtube.com/watch?v=0w5enElvP5k
Odpowiedz