Wymyka się suchym opisom i sztywnym ramom klasyfikacji. To absolutnie najbardziej elastyczny w swym wyrazie i charakterystyce model. Czerń w połączeniu z bielą. Motorower z charakterem skutera. Zwinność, ergonometria, komfort w nawigacji nasuwa skojarzenia ze sportowym rowerem. Małe szprychowo-balonowe koła o średnicy 13" to duże pole do popisu w labiryncie miejskich dróg. Do tego czterosuwowy, jednocylindrowy silnik chłodzony powietrzem, który nie zawodzi. Pełna wolność bez ograniczeń.
Romet C1 Trial City
Romet C1 TRIAL CITY model 2010
Podstawowe dane techniczne:
silnik
Czterosuwowy, jednocylindrowy, chłodzony powietrzem
poj.
49,5 cm3
moc
3,4 KM
moment obr.
b.d.
Wymiary:
Dług/szer/wys
1790/700/1070
rozstaw osi
b.d.
wys. siedzenia
b.d.
Osiągi:
V-max
45 km/h
SZCZEGÓŁOWE DANE TECHNICZNE
Dodaj nowy rocznik
Więcej o Romet C1 TRIAL CITY
Filmy o Romet C1 TRIAL CITY
Brak filmów, przedstawiających motocykl
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
KONTAKT Z REDAKCJĄ
Wszelkie prawa zastrzeżone. (c) 2024 Ścigacz.pl Kopiowanie, reprodukowanie zamieszczonych materiałów w jakikolwiek sposób w całości lub w części bez uprzedniej, pisemnej zgody Śigacz.pl jest zabronione.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzejakie ciśnienie powinno być w oponach tego motoroweru? w instrukcji nie ma o tym wzmianki.
Odpowiedzmam pytanie ,jakie części są w skuterze Trial City
Odpowiedzmam pytanie ,jakie części są w skuterze Trial City
Odpowiedz