Rizla i Suzuki nadal razem w MotoGP
Suzuki i Rizla oficjalnie poinformowa³y o przed³u¿eniu umowy o wspó³pracy dotycz±cej sponsoringu
Wcze¶niejsze obawy i spekulacje okaza³y siê na szczê¶cie jedynie plotkami. Suzuki Motor Corporation oraz Imperial Tobacco Group potwierdzi³y oficjalnie, ¿e w sezonie 2009 nadal bêd± ze sob± wspó³pracowaæ. Oznacza to, ¿e podczas wy¶cigów z cyklu MotoGP nadal bêdziemy mogli ogl±daæ zmagania zawodników Lorisa Capirossiego i Chrisa Vermeulena jad±cych na motocyklach Suzuki GSV-R w charakterystycznych malowaniach „Rizla Blue". Rizla ju¿ od trzech sezonów jest sponsorem tytularnym motocyklowego zespo³u wy¶cigowego Suzuki Grand Prix.
Jest to kolejna, po bardzo dobrych wynikach testów w Malezji i Katarze, wiadomo¶æ z obozu Rizla Suzuki. Zarówno Chris, jak i Loris byli bardzo zadowoleni z modyfikacji, jakie przeszed³ motocykl na sezon 2009. Zespó³ czekaj± teraz kolejne testy tym razem na torze w Jarez w Hiszpanii. Pierwszy wy¶cig sezonu odbêdzie siê, przy sztucznym o¶wietleniu na obiekcie w Losail w niedzielê 12. kwietnia.
Szef zespo³u Paul Denning: "To bardzo dobra wiadomo¶æ dla firmy Suzuki, która bêdzie kontynuowaæ wspó³pracê z mark± Rizla, szczególnie, ¿e klimat ekonomiczny nie jest sprzyjaj±cy. Bardzo wysoko cenimy to partnerstwo, zarówno na torze, jak i poza nim. Wspó³praca z mark± Rizla trwa ju¿ od 3 lat, a Rizla sta³a siê w tym czasie nieod³±czn± czê¶ci± naszego teamu.
Tegoroczne testy przynios³y bardzo zachêcaj±ce rezultaty. S± one wynikiem ciê¿kiej pracy firmy i zespo³u podczas przerwy zimowej. GSV-R ju¿ dzisiaj znacznie ró¿ni siê od ubieg³orocznej konstrukcji, a przecie¿ ca³y czas pracujemy nad rozwojem maszyny. Obaj nasi kierowcy, zarówno Chris jak i Loris byli pod wra¿eniem nowego motocykla, ale wiemy, ¿e przed nami jeszcze wiele pracy. Zespó³ Suzuki bêdzie nadal ciê¿ko pracowa³, d±¿±c do coraz lepszych wyników, Jeste¶my pe³ni optymizmu przed nadchodz±cym sezonem 2009, w którym znów bêdziemy ¶cigaæ siê w barwach Rizla."
Graham Blashill, dyrektor marketingu i sprzeda¿y Imperial Tobacco Group: "W trudnych dla gospodarki czasach, jest szczególnie wa¿ne, aby kontynuowaæ wsparcie najwa¿niejszych marek i nasze sukcesy w sporcie. Rizla i Suzuki to marki o zasiêgu globalnym, których misj± jest dostarczanie innowacyjnych produktów o najwy¿szej jako¶ci. Dlatego jeste¶my bardzo zadowoleni z tego, ¿e mo¿emy kontynuowaæ nasze partnerstwo."
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze