Rizla i Suzuki nadal razem w MotoGP
Suzuki i Rizla oficjalnie poinformowały o przedłużeniu umowy o współpracy dotyczącej sponsoringu
Wcześniejsze obawy i spekulacje okazały się na szczęście jedynie plotkami. Suzuki Motor Corporation oraz Imperial Tobacco Group potwierdziły oficjalnie, że w sezonie 2009 nadal będą ze sobą współpracować. Oznacza to, że podczas wyścigów z cyklu MotoGP nadal będziemy mogli oglądać zmagania zawodników Lorisa Capirossiego i Chrisa Vermeulena jadących na motocyklach Suzuki GSV-R w charakterystycznych malowaniach „Rizla Blue". Rizla już od trzech sezonów jest sponsorem tytularnym motocyklowego zespołu wyścigowego Suzuki Grand Prix.
Jest to kolejna, po bardzo dobrych wynikach testów w Malezji i Katarze, wiadomość z obozu Rizla Suzuki. Zarówno Chris, jak i Loris byli bardzo zadowoleni z modyfikacji, jakie przeszedł motocykl na sezon 2009. Zespół czekają teraz kolejne testy tym razem na torze w Jarez w Hiszpanii. Pierwszy wyścig sezonu odbędzie się, przy sztucznym oświetleniu na obiekcie w Losail w niedzielę 12. kwietnia.
Szef zespołu Paul Denning: "To bardzo dobra wiadomość dla firmy Suzuki, która będzie kontynuować współpracę z marką Rizla, szczególnie, że klimat ekonomiczny nie jest sprzyjający. Bardzo wysoko cenimy to partnerstwo, zarówno na torze, jak i poza nim. Współpraca z marką Rizla trwa już od 3 lat, a Rizla stała się w tym czasie nieodłączną częścią naszego teamu.
Tegoroczne testy przyniosły bardzo zachęcające rezultaty. Są one wynikiem ciężkiej pracy firmy i zespołu podczas przerwy zimowej. GSV-R już dzisiaj znacznie różni się od ubiegłorocznej konstrukcji, a przecież cały czas pracujemy nad rozwojem maszyny. Obaj nasi kierowcy, zarówno Chris jak i Loris byli pod wrażeniem nowego motocykla, ale wiemy, że przed nami jeszcze wiele pracy. Zespół Suzuki będzie nadal ciężko pracował, dążąc do coraz lepszych wyników, Jesteśmy pełni optymizmu przed nadchodzącym sezonem 2009, w którym znów będziemy ścigać się w barwach Rizla."
Graham Blashill, dyrektor marketingu i sprzedaży Imperial Tobacco Group: "W trudnych dla gospodarki czasach, jest szczególnie ważne, aby kontynuować wsparcie najważniejszych marek i nasze sukcesy w sporcie. Rizla i Suzuki to marki o zasięgu globalnym, których misją jest dostarczanie innowacyjnych produktów o najwyższej jakości. Dlatego jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, że możemy kontynuować nasze partnerstwo."
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze