Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011
Team Rizla Suzuki oficjalnie zaprezentował malowanie na nowy sezon oraz zapowiedział, że motocykl będzie konkurencyjny
Jak wiadomo, Suzuki nie idzie najlepiej jeżeli chodzi o zainteresowanie swoimi zespołami, jak na przykład Alstare w WSBK. W królewskiej klasie Motocyklowych Grand Prix na rok 2011, Suzuki również zaplanowało wystawić tylko jednego zawodnika, stawiając wszystko na Alvaro Bautistę.
Teraz zespół Rizla Suzuki dokonał oficjalnej prezentacji malowania na rok 2011. GSV-R nie zmienia kolorów i wciąż pozostaje niebieskie z akcentami żółtymi oraz czarnymi, a dzięki współpracy ze studiem Troy Lee Design motocykl wygląda dość agresywnie i może się podobać. Jest to ostatni sezon, w którym maszyny najwyższej klasy będą jeździły w obecnej specyfikacji 800 ccm, jednak nie przeszkodziło to inżynierom usprawnić jego konstrukcję.
„Inżynierowie Suzuki Factory poprawili wydajność podwozia, usztywniając ramę oraz wahacz. Poprawiony też został rozkład mas w stosunku do maszyny z poprzedniego roku. Te modyfikacje idą w parze z najbardziej zaawansowaną jednostką sterującą ECU, stosowaną do tej pory w Suzuki. Dzięki temu, Bautista ma zdecydowanie precyzyjniejszą kontrolę trakcji i anty-wheelie, przy okazji nie tracąc mocy oraz kontroli nad motocyklem.”
Suzuki GSV-R w barwach Rizla na sezon 2011 rzeczywiście musiał być znacząco poprawiony, gdyż Alvaro Bautista w trakcie przedsezonowych testów nie opuszczał pierwszej dziesiątki w kwalifikacjach.
Dane techniczne 2011 Suzuki GSV-R:
Silnik: V4, 4-suw, chłodzony cieczą |
Pojemność: 800cc |
System kontrolujący silnik: Mitsubishi ECM |
Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min |
Sterowanie i typ zaworów: Pneumatyczne, DOHC 4-zaworowy |
Zasilanie paliwem: Wtrysk |
Smarowanie: Mokra miska (płyny Motul) |
Sprzęgło: Suche, wielotarczowe |
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ukośne zęby o niskim współczynniku tarcia |
Przeniesienie napędu: Łańcuch (RK) |
Rama: Podwójna, aluminiowa |
Zawieszenie: Przód: Odwrócone, teleskopowe (Ohlins); Rear: z systemem dźwigienek (Ohlins) |
Opony: Bridgestone |
Koła: Przód i tył: 429 mm (16.5 cali) (Marchesini) |
Hamulce: Przód: podwójne tarcze karbonowe (Brembo); Tył: pojedyncza tarcza stalowa (Brembo) |
Długość: 2080mm |
Szerokość: 660mm |
Wysokość: 1150mm |
Waga: 150+ kg |
Zbiornik paliwa: 21 l |
Max prędkość w przybliżeniu : 330+ km/h |
|
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzeDwa wydechy, i to poprowodzone osobno
OdpowiedzTen układ wydechowy akrapa to mistrzostwo świata :) Morowo wygląda, ciekawe jak to brzmi.
Odpowiedzsprawdziłem dźwięk tego sprzęta na youtube. Okropny :/
Odpowiedzakurat suzuki zawsze miała ładne malowanie w mistrzostwach świata. Szkoda że od czasów Hopkinsa ciągle grzeją tyły.
OdpowiedzPojemność: 800cc Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min to jakies zarty?
Odpowiedzto nie żarty, to motogp ;)
OdpowiedzPełen szacunek zarówno dla konstruktorów, jak i kierowców ujeżdżających tą bęstię. Silnik chyba wysilony na maxa
OdpowiedzCzy to tak dużo? W seryjnych maszynach które mają wytrzymać więcej niż jeden wyścig i być tanie wyciąga się nie tak znowu ekstremalnie mniej.
Odpowiedz