tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Rizla Suzuki GSV-R - malowanie na sezon 2011

Autor: Piotr Jędrzejak 2011.03.11, 16:04 8 Drukuj

Team Rizla Suzuki oficjalnie zaprezentował malowanie na nowy sezon oraz zapowiedział, że motocykl będzie konkurencyjny

Jak wiadomo, Suzuki nie idzie najlepiej jeżeli chodzi o zainteresowanie swoimi zespołami, jak na przykład Alstare w WSBK. W królewskiej klasie Motocyklowych Grand Prix na rok 2011, Suzuki również zaplanowało wystawić tylko jednego zawodnika, stawiając wszystko na Alvaro Bautistę.

Teraz zespół Rizla Suzuki dokonał oficjalnej prezentacji malowania na rok 2011. GSV-R nie zmienia kolorów i wciąż pozostaje niebieskie z akcentami żółtymi oraz czarnymi, a dzięki współpracy ze studiem Troy Lee Design motocykl wygląda dość agresywnie i może się podobać. Jest to ostatni sezon, w którym maszyny najwyższej klasy będą jeździły w obecnej specyfikacji 800 ccm, jednak nie przeszkodziło to inżynierom usprawnić jego konstrukcję.

„Inżynierowie Suzuki Factory poprawili wydajność podwozia, usztywniając ramę oraz wahacz. Poprawiony też został rozkład mas w stosunku do maszyny z poprzedniego roku. Te modyfikacje idą w parze z najbardziej zaawansowaną jednostką sterującą ECU, stosowaną do tej pory w Suzuki. Dzięki temu, Bautista ma zdecydowanie precyzyjniejszą kontrolę trakcji i anty-wheelie, przy okazji nie tracąc mocy oraz kontroli nad motocyklem.”

Suzuki GSV-R w barwach Rizla na sezon 2011 rzeczywiście musiał być znacząco poprawiony, gdyż Alvaro Bautista w trakcie przedsezonowych testów nie opuszczał pierwszej dziesiątki w kwalifikacjach.

Dane techniczne 2011 Suzuki GSV-R:

Silnik: V4, 4-suw, chłodzony cieczą
Pojemność: 800cc
System kontrolujący silnik: Mitsubishi ECM
Moc : 225+ KM przy 18,000 obr/min
Sterowanie i typ zaworów: Pneumatyczne, DOHC 4-zaworowy
Zasilanie paliwem: Wtrysk
Smarowanie: Mokra miska (płyny Motul)
Sprzęgło: Suche, wielotarczowe
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ukośne zęby o niskim współczynniku tarcia
Przeniesienie napędu: Łańcuch (RK)
Rama: Podwójna, aluminiowa
Zawieszenie: Przód: Odwrócone, teleskopowe (Ohlins); Rear: z systemem dźwigienek (Ohlins)
Opony: Bridgestone
Koła: Przód i tył: 429 mm (16.5 cali) (Marchesini)
Hamulce: Przód: podwójne tarcze karbonowe (Brembo); Tył: pojedyncza tarcza stalowa (Brembo)
Długość: 2080mm
Szerokość: 660mm
Wysokość: 1150mm
Waga: 150+ kg
Zbiornik paliwa: 21 l
Max prędkość w przybliżeniu : 330+ km/h
alvaro bautista gsv-r rizla suzuki 2011 motoGP
NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: wojtek 12/03/2011 11:44

to nie żarty, to motogp ;)

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę