Rieju RS3 125 2010
Hiszpański producent motocykli marki Rieju przygotowuje na przyszły sezon trzecią generację modelu RS 125. Konstrukcja motocykla opiera się na ramie obwodowej wykonanej z aluminium oraz stali. Rolę zawieszenia spełniają odwrócony widelec znajdujący się z przodu motocykla oraz pojedynczy, centralny amortyzator zamontowany bezpośrednio na tylnym wahaczu. Przejawem wyścigowych aspiracji, oprócz widelca USD i sportowej sylwetki jest również układ hamulcowy. W konstrukcji przedniego hebla wykorzystano radialnie montowany, dwutłoczkowy zacisk, współpracujący z tarczą o dużej średnicy. Z tyłu także znajdziemy tarczę, lecz o mniejszym przekroju. Rieju RS3 125 jako napęd wykorzystywać będzie czterosuwowy, jednocylindrowy, silnik Minarelli z rozrządem DOHC, o pojemności 125 cm3. Sylwetka nadwozia to dzieło brytyjskiej firmy Xenophya.
Szczegółowe informacje dotyczące modelu Rieju RS3 125 poznamy już niebawem, a dokładnie podczas zbliżających się targach EICMA w Mediolanie, kiedy to motocykl oficjalnie ujrzy światło dzienne.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze