Rieju RS3 125 2010
Hiszpañski producent motocykli marki Rieju przygotowuje na przysz³y sezon trzeci± generacjê modelu RS 125. Konstrukcja motocykla opiera siê na ramie obwodowej wykonanej z aluminium oraz stali. Rolê zawieszenia spe³niaj± odwrócony widelec znajduj±cy siê z przodu motocykla oraz pojedynczy, centralny amortyzator zamontowany bezpo¶rednio na tylnym wahaczu. Przejawem wy¶cigowych aspiracji, oprócz widelca USD i sportowej sylwetki jest równie¿ uk³ad hamulcowy. W konstrukcji przedniego hebla wykorzystano radialnie montowany, dwut³oczkowy zacisk, wspó³pracuj±cy z tarcz± o du¿ej ¶rednicy. Z ty³u tak¿e znajdziemy tarczê, lecz o mniejszym przekroju. Rieju RS3 125 jako napêd wykorzystywaæ bêdzie czterosuwowy, jednocylindrowy, silnik Minarelli z rozrz±dem DOHC, o pojemno¶ci 125 cm3. Sylwetka nadwozia to dzie³o brytyjskiej firmy Xenophya.
Szczegó³owe informacje dotycz±ce modelu Rieju RS3 125 poznamy ju¿ niebawem, a dok³adnie podczas zbli¿aj±cych siê targach EICMA w Mediolanie, kiedy to motocykl oficjalnie ujrzy ¶wiat³o dzienne.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze