Rieju Marathon 250 i 450 już w 2010
Oferta handlowa marki Rieju w przyszłym roku powiększy się o nowe modele motocykli offroadowch
Hiszpanie postanowili zaistnieć na rynku producentów motocykli enduro. W tym celu powstały dwa zupełnie nowe jednoślady, wyposażone w jednostki napędowe o pojemnościach 250 i 450 cm3, które dołączyły do rodziny Marathon.
Obie nowości napędzane są silnikami zapożyczonymi wprost od motocykli Yamahy z rodziny WR. Podwozia nowych modeli także nie są dziełem inżynierów z Rieju. Dostarczeniem przedniego zawieszenia zajęła się popularna włoska marka Marzocchi, podczas gdy tylny amortyzator pochodzi z firmy Sachs. Szkielet 250-tki to konstrukcja stworzona przez markę Gas Gas, natomiast rama Rieju Marathon 450 to produkt przedsiębiorstwa Sherco. Pojazdy te w stanie suchym ważą odpowiednio 98 kg i 115 kg. Jak widać, maszyny te z marką Rieju łączy jedynie napis na plastikach, ale czy wykorzystywanie podzespołów innych marek okaże się kluczem do sukcesu? Na to pytanie odpowiedź poznamy już niebawem.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePomysł bardzo dobry tylko w polsce będzie kiepsko z oryginalnymi częściami:)... wiem bo mój kolega ma rieju i części musi albo sprowadzać co trwa wieki albo kombinować aby pasowały części dostępne ...
OdpowiedzHmm ciekawe, czy to zda egzamin. W sumie dostawcy na poziomie więc ma jakieś szanse
Odpowiedz