Rieju E-City 1,2KW i E-City 3KW mobilność elektryczna w hiszpańskim wydaniu
Czy tego chcemy, czy nie elektromobilność wkracza w nasze życie coraz odważniej. Kiedyś bardzo rzadkie, teraz pojazdy elektryczne są coraz częstszym widokiem na ulicach naszych miast. Elektrorewolucja nie ominęła segmentu skuterów, w którym teraz na polskim rynku pojawiły się dwa nowe modele z logo Rieju.
Rieju E-City 1200 W to skuter z pojedynczym akumulatorem, który wyposażony jest w silnik BOSCH z kontrolerem FOC (Field Oriented Control) wbudowanym w tylne koło. Silnik, który został opracowany przy użyciu najnowoczesniejszych technologii, ma moc maksymalną 1900 W i moment obrotowy równy 110,0 Nm przy 25 rpm. Układ ładowania hamulców EBS zapewnia ładowanie regeneracyjne akumulatora podczas hamowania. Skuter posiada precyzyjny i czytelny cyfrowy wyświetlacz LCD pokazujący wszystkie szczegóły potrzebne do jazdy.
E-City 1200 W jest sprzedawany w dwóch wersjach z jedną lub z dwiema bateriami. Składają się one z akumulatorów litowo-jonowych Greenway, każdy o pojemności 1560 Wh, które można błyskawicznie wymienić. Każdy akumulator waży 12 kg, można go łatwo wyjąć z przedziału siedzenia w celu doładowania w domu, a także można go ładować bezpośrednio w pojeździe przez gniazdo ładowania. Zasięg E-City 1200 W wynosi 80 km przy szacunkowej prędkości 25 km/h.
Drugim z nowych modeli na polskim rynku jest Rieju E-City 3000W z podwójnym akumulatorem. Podobnie, jak 1200W jest wyposażony w silnik BOSCH z kontrolerem FOC (Field Oriented Control) wbudowanym w tylne koło. W przypadku tego pojazdu otrzymujemy moc maksymalną wynoszącą 3700 W, a moment obrotowy to 147,0 Nm przy 163 rpm. Dzięki układowi ładowania hamulców EBS mamy zapewnione regeneracyjne akumulatora podczas hamowania. Cyfrowy wyświetlacz LCD zapewnia precyzyjną i czytelną informację na temat parametrów jazdy.
E-City 3000W sprzedawany jest w jednej wersji z dwiema bateriami. Składają się one z akumulatorów litowo-jonowych Greenway, każdy o pojemności 2100 Wh, które można błyskawicznie wymienić na odpowiednią dodatkową baterię. Podobnie jak w słabszej wersji, każdy akumulator można łatwo wyjąć z przedziału siedzenia, aby naładować go w pracy lub w domu. Baterię można także ładować bezpośrednio w pojeździe przez gniazdo ładowania. Wraz z większa mocą pojawia się również większy zasięg, który sięga do 140 km przy szacunkowej prędkości 40 km/h.
E-City 1200W i E-City 3000W to skutery elektryczne o nowoczesnym i dopracowanym designie oraz wyjątkowych detalach, takich jak wygodne siedzenie o wysokości 780 mm, haczyk na torbę i gniazdo USB zintegrowane z przednią osłoną. Przedni reflektor i kierunkowskazy wykorzystują w pełni technologię LED. Pojazd posiada układ hamulcowy tarczowy z systemem CBS oraz opony 110/70-12 z przodu i 130/70-12 z tyłu.
Jego niska waga (90 kg) i rama z rozstawem osi 1308 mm sprawiają, że E-City jest skuterem łatwym i wygodnym w prowadzeniu, a dzięki trzem trybom jazdy stale dostosowuje się do wszelkich potrzeb kierowcy. I tak możemy wybierać pomiędzy: ECO dla podróży o jak najdłuższym zasięgu, DYNAMIC do użytku codziennego oraz SPORT, aby doświadczyć maksymalnych sportowych doznań.
Cena E-City 1200W to 13 990 zł., a E-City 3000W 22 990 zł.
Najbliższego dealera marki Rieju znajdziecie na tej stronie.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze