Rieju 50 Spike Racing Castrol Pro model 2005 dane techniczne
Opinie użytkowników -
Pokaż wszystkie opinie » Oceń ten motocykl »
OCENA PODZESPOŁÓW/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Silnik | - |
Skrzynia biegów | - |
Układ jezdny | - |
Układ hamulcowy | - |
Elektronika | - |
Podatność na drobne usterki | - |
Podatność na poważne usterki | - |
WALORY UŻYTKOWE/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Komfort | - |
Ergonomia | - |
Ekonomiczność | - |
Koszty utrzymania | - |
Stosunek jakość/cena | - |
Zużycie paliwa (l/100 km) | - |
PRZYDATNOŚĆ/1-fatalne ... 5-doskonałe/ |
|
---|---|
Na ulicę | - |
Na miasto | - |
W teren | - |
Do turystyki | - |
Na tor | - |
Do lansu | - |
Do wygłupów | - |
Ogólna informacja o motorowerze
Model
Rieju 50 Spike Racing Castrol Pro
Rok
2005
Kategoria
Supermoto
Silnik i przeniesienie napędu
Pojemność skokowa
50 ccm
Typ silnika
Jednocylindrowy
Ilość suwów
2
Moc maksymalna
9.50 KM (6.9 kW))
Stopień sprężania
12.0:1
Średnica cylindra x skok tłoka
39.0 x 40.3 mm
Zasilanie
Gaźnik
System smarowania
Mieszanka
System chłodzenia
Ciecz
Skrzynia biegów
6 biegowa
Wtórne przeniesienie napędu
Łańcuch
Wymiary i wagi
Długość całkowita
2,050 mm
Szerokość całkowita
800 mm
Rozstaw osi
1,332 mm
Podwozie
Typ ramy
Brak danych
Zawieszenie przód
Widelec upside-down
Zawieszenie tył
Wahacz z amortyzatorem Showa
Opona przednia
100/80-17
Opona tylna
130/70-17
Hamulec przedni
Jednotarczowy
Średnica przedniej tarczy (lub bębna)
260 mm
Hamulec tylni
Jednotarczowy
Średnica tylnej tarczy (lub bębna)
200 mm
Tagi
Dodaj komentarz
sklep Ścigacz
Polecamy
Aktualności
|
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze