Regulamin
świadczenia usług w zakresie publikacji reklamowych w serwisie internetowym
ścigacz.pl
Numer: 1/001/SCIG
Wszystkie publikacje reklamowe w serwisach internetowych w ramach domeny ścigacz.pl są realizowane na zasadach, opisanych w niniejszym Regulaminie. Zarówno Zleceniodawca, zlecający umieszczenie w serwisie internetowym publikacji reklamowej, jak i Zleceniobiorca, zobowiązujący się do wykonania zlecenia w zakresie publikacji reklamowej, w momencie podpisania zamówienia akceptują warunki niniejszego regulaminu i zobowiązują się przestrzegać wszystkich jego postanowień.
Zleceniodawca nazywany jest w niniejszym regulaminie RAKLAMODAWCĄ. Zleceniobiorca nazywany jest Ścigacz.pl.
1. Publikacja reklamowa realizowana w serwisie Ścigacz.pl, odbywa się przez wyświetlenie odpowiednich treści reklamowych na stronach serwisu i jest nazywana emisją reklamy. Pojedyncze wyświetlenie materiałów reklamowych w przeglądarce użytkownika oznacza jedną emisję tych materiałów.
2. Materiały, wyświetlane na stronach Ścigacz.pl w poszczególnych emisjach są określane w niniejszym regulaminie mianem produkcji reklamowych lub reklamy.
3. Wszelkie emisje reklamy w serwisie internetowym scigacz.pl na zlecenie REKLAMODAWCÓW są realizowane przez Ścigacz.pl na podstawie ZLECEŃ PUBLIKACJI REKLAMY, zwanych danej ZLECENIEMI.
4. ZLECENIE musi zostać złożone każdorazowo z zachowaniem formy pisemnej. ZLECENIE musi zawierać nazwę i dane REKLAMODAWCY, przedmiot kampanii, rodzaj zamawianej reklamy, ilość oraz czas emisji. ZLECENIE musi być opatrzone pieczęcią REKLAMODAWCY i podpisem (podpisami) osób uprawnionych do składania oświadczeń woli w jego imieniu.
5. Do pierwszego składanego ZLECENIA REKLAMODAWCA zobowiązany jest dołączyć wypis z właściwego rejestru lub ewidencji na podstawie którego prowadzi on działalność gospodarczą.
6. Potwierdzenie przyjęcia ZLECENIA przez Ścigacz.pl jest realizowane przez umieszczenie przez osobą upoważnioną po stronie Zleceniobiorcy stosownej adnotacji na kopii ZLECENIA i oznacza zawarcie Umowy między stronami, tj. między Ścigacz.pl a REKLAMODAWCĄ. Postanowienia tej umowy precyzuje treść ZLECENIA i niniejszy regulamin, przy czym w przypadku postanowień w ZLECENIU, sprzecznych z niniejszym regulaminem, moc wiążącą mają postanowienia ZLECENIA.
7. Podpisując ZLECENIE emisji reklam REKLAMODAWCA oświadcza, że:
- posiada odpowiednie umocowanie do składania zamówienia oraz zaakceptowania umowy o emisję reklam na warunkach niniejszego REGULAMINU
- jest uprawniony do posługiwania się - użytymi w zleconych do emisji produkcjach reklamowych - informacjami, danymi, fragmentami utworów, wizerunkami, znakami towarowymi lub wzorcami zdobniczymi albo innymi elementami stanowiącymi przedmiot ochrony prawnej na podstawie prawa autorskiego i praw pokrewnych, prawa własności przemysłowej, prawa do znaków towarowych lub wzorów zdobniczych, prawa do tajemnicy przedsiębiorstwa lub innych praw wymaganych w prowadzeniu kampanii
- zlecana emisja reklam jest zgodna z obowiązującymi przepisami prawa i nie narusza praw autorskich oraz innych praw osób trzecich, a Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności prawnej wynikającej ze złamania przepisów prawa przez REKLAMODWACĘ.
8. Odstąpienie od umowy musi zostać dokonane na piśmie pod rygorem nieważności. Odstąpienie od umowy w okresie wcześniejszym niż 2 tygodnie przed planowanym terminem emisji nie rodzi skutków finansowych ani prawnych dla Reklamodawcy. Odstąpienie od umowy 2 tygodnie przed terminem emisji powoduje konieczność zapłaty przez REKLAMODAWCĘ odstępnego w wysokości 20% wartości kampanii. Odstąpienie od umowy w okresie od 13 do 7 dni przed planowanym terminem emisji skutkuje zapłatą odstępnego w wysokości 50% wartości zlecenia. Późniejsze niż 7 dni przed planowana emisją odstąpienie od umowy skutkuje zapłatą 100% wartości zlecenia tytułem odstępnego.
9. Reklamodawca ma prawo modyfikować zlecenie, jednak nie później niż 7 dni przed planowanym terminem emisji. Modyfikacja zlecenia może dotyczyć jedynie zmiany ustalonych wcześniej produkcji reklamowych, czasów emisji reklam, nie może powodować zmiany wartości zlecenia, zmiany miejsc, w którym emitowana jest reklama ani też terminów rozpoczęcia i zakończenia kampanii. Modyfikacja zlecenia winna być każdorazowo dokonana na piśmie i musi zostać zaakceptowana przez Ścigacz.pl.
10. Reklama w formie wynikającej ze zlecenia musi zostać dostarczona do siedziby Ścigacz.pl nie później niż 5 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia jej emisji. Reklama graficzna powinna zawierać również tekst alternatywny, który będzie się pokazywał na ekranie w przypadku przeglądania strony w trybie tekstowym oraz adres URL, do którego ogłoszenie odsyła.
11. W przypadku doręczenia produkcji z opóźnieniem lub w przypadku, kiedy doręczony materiał nie spełnia wymogów technicznych i ustaleń zawartych w zleceniu, Ścigacz.pl zastrzega sobie prawo do dokonania zmian w uzgodnionym wcześniej planie emisji.
12. Niedostarczenie gotowych materiałów reklamowych do emisji w oznaczonym wyżej terminie, traktowane jest jako odwołanie zlecenia z konsekwencjami określonymi w pkt. 8.
13. Ścigacz.pl ma prawo odmówić wyemitowania reklamy, której profil lub treść jest niezgodny z profilem Ścigacz.pl lub która narusza przepisy polskiego prawa, albo też kiedy reklama zawiera nieprawdziwe informacje. Ścigacz.pl ma także prawo odmówić wyemitowania reklamy, która zdaniem Ścigacz.pl mogłaby naruszyć istotne interesy albo wizerunek portalu.
W takim przypadku Reklamodawca może dostarczyć inną reklamę lub zrezygnować z kampanii bez żadnych skutków finansowych i prawnych.
14. Ścigacz.pl ma prawo oznaczyć materiał reklamowy słowami reklama, tekst sponsorowany itp. o ile uzna to za zasadne.
15. W trakcie trwania emisji reklam REKLAMOWDAWCY udostępnia się stronę WWW z jej statystykami (liczba emisji i liczba kliknięć).
16. Jeżeli z przyczyn obiektywnych kampania nie została w pełni zrealizowana w zamówionym okresie czasu, odpowiednio wydłużany jest czas jej realizacji lub REKLAMOWADWACA może wykorzystać pozostałą liczbę emisji w kolejnym zamówieniu.
17. Płatności naliczane są zgodnie z cenami określonymi w ZAMÓWIENIU.
18. W przypadku zamówień na emisję reklamy w okresach dłuższych niż 1 miesiąc, Ścigacz.pl wystawia Reklamodawcy fakturę comiesięcznie po zrealizowaniu określonej liczby emisji. Kwota faktury jest obliczana na postawie całkowitej kwoty zamówienia proporcjonalnie do liczby wyemitowanych w tym miesiącu reklam. Innymi słowy kwota faktury za miesiąc prowadzenia emisji wielomiesięcznej jest w takiej proporcji do kwoty całkowitej, w jakiej liczba emisji w danym miesiącu reklam jest w stosunku do całkowitej, zamówionej liczby emisji.
19. Wartości zamówień są kalkulowane na podstawie zamawianych ilości emisji i jednostkowych cen pakietów po 1000 emisji danego rodzaju reklamy. Aktualne ceny pakietów są zawarte w cenniku, umieszczonym na stronie www.scigacz.pl w dziale „Reklama".
20. Ścigacz.pl zastrzega sobie prawo do zmiany cennika emisji reklam bez odrębnego powiadomienia Reklamodawców, o ile nie została zawarta oddzielna Umowa nakładająca na Ścigacz.pl konieczność takiego powiadomienia na zasadach w niej określonych.
21. W przypadku gotowych produkcji reklamowych w formacje flash, html i rich media konieczne jest: dostarczenie zastępczej wersji gotowych produkcji reklamowych w prostym formacie graficznym (jpg, gif lub gif animowany), które będą emitowane, gdy przeglądarka użytkownika uniemożliwia wyświetlenie formatów flash, html lub rich media.
22. Materiały reklamowe zamieszczane w serwisie scigacz.pl muszą zostać przygotowane zgodnie z określoną specyfikacją techniczną znajdującą się pod adresem: http://adnet.pl/download/Adnet_Adocean_Specyfikacja_Techniczna.pdf
23. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia jego ogłoszenia do momentu zmiany przez Ścigacz.pl lub odwołania.
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze