Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 26
Pokaż wszystkie komentarzeRedaktorze Michale Mikulski, a dlaczego Apple jest "a fu!"? Prędzej Renault czy Samsung powinny być "a fu!". I powaznie, proszę o odpowiedź.
OdpowiedzHej. W Europie z Apple wiąże się specyficzny, mocno nacechowany lifestyle, który mi kompletnie nie odpowiada. Pomijam zabawne epatowanie "jabuskiem" na wszelkiego rodzaju powierzchniach płaskich właścicieli - samochody, koszulki itp. Najbardziej chyba nie podoba mi się to, że brand tak mocno opierający się na kreatywności i designie, tak mało od siebie w tej materii daje - vide "inspirowanie" się produktami Brauna z lat '60 (http://gizmodo.com/343641/1960s-braun-products-hold-the-secrets-to-apples-future). Nie zrozum mnie źle - Apple ma rewelacyjną jakość wykonania, Leopard (teraz Lion) to świetny software, a marka komunikacyjnie jest super przemyślana i przede wszystkim konsekwentna. To jednak nie dla mnie - bo można zrobić to wszystko lepiej i taniej, bez wmawiania klientom "rewolucji" na każdym kroku.
Odpowiedz