Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Poka¿ wszystkie komentarzeRedaktorze Lovtza, je¼dzi³ Pan CBF 600? Bo ja tak i nie jestem w stanie uwierzyæ, ¿e ctx 700 rozpêdza siê szybciej do 140 km/h ni¿ CBF 600. Je¿d¿ê CBF-k± 600 od ponad 2 lat, któr± kupi³em now±. Je¼dzi³em równie¿ NC 700 na jazdach Hondy w Radomiu. Jestem przekonany, ¿e CBF-ka ze swoimi 78 KM rozpêdza siê du¿o szybciej do ka¿dej prêdko¶ci ni¿ CTX 700 nawet z dwusprzêg³ow± skrzyni±. Ma po prostu wiêksz± moc. Oczywi¶cie bezpo¶redniego starcia nie robi³em. S± to moje odczucia z jazd tymi motocyklami. No i CBF-ka z silnikiem czterocylidrowym du¿o mniej szarpie przy zmianach obci±¿enia, co skutkowa³o przyjemniejsz± jazd± w zakrêtach na torze. Jestem ciekaw innych opinii. Pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzNie wiem, jak CBF 600, za to wiem, jak CBF 500(2 cylindry, ga¼nik, 54KM) i do 100km/h - obje¿d¿a tê CTX jak chce. Przymierzam siê do kupna CTX, jestem po pierwszych jazdach próbnych i oglêdzinach. Teraz, jak to piszê w 2019r, jej ceny zaczynaj± byæ przystêpne, choæ nadal absurdalnie drogie, bo to ta sama platforma co inne NC, tylko plastiki inne. Powiem tak - wygodne, automat fajnie siê spisuje, ale z wra¿eñ z jazdy na minus przyspieszenie(przede wszystkim odczucia subiektywne, ¿e rozpêdza siê jak krowa) i hamowanie. Wydawa³o mi siê, ¿e ciê¿ko jest j± zatrzymaæ. Moj±, w sumie niewiele l¿ejsz± CBFkê zatrzymujê du¿o ³atwiej. Generalnie spodziewa³em siê wiêcej po du¿ym, wzglêdnie niewysilonym silniku. Przynajmniej spalanie o 1,5 litra mniejsze od mojej CBF.
OdpowiedzAle to nie redaktor Lovtza wysun±³ tak± tezê a sama Honda :)
Odpowiedz