Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzeRedaktorze Lovtza, jeździł Pan CBF 600? Bo ja tak i nie jestem w stanie uwierzyć, że ctx 700 rozpędza się szybciej do 140 km/h niż CBF 600. Jeżdżę CBF-ką 600 od ponad 2 lat, którą kupiłem nową. Jeździłem również NC 700 na jazdach Hondy w Radomiu. Jestem przekonany, że CBF-ka ze swoimi 78 KM rozpędza się dużo szybciej do każdej prędkości niż CTX 700 nawet z dwusprzęgłową skrzynią. Ma po prostu większą moc. Oczywiście bezpośredniego starcia nie robiłem. Są to moje odczucia z jazd tymi motocyklami. No i CBF-ka z silnikiem czterocylidrowym dużo mniej szarpie przy zmianach obciążenia, co skutkowało przyjemniejszą jazdą w zakrętach na torze. Jestem ciekaw innych opinii. Pozdrawiam serdecznie
OdpowiedzNie wiem, jak CBF 600, za to wiem, jak CBF 500(2 cylindry, gaźnik, 54KM) i do 100km/h - objeżdża tę CTX jak chce. Przymierzam się do kupna CTX, jestem po pierwszych jazdach próbnych i oględzinach. Teraz, jak to piszę w 2019r, jej ceny zaczynają być przystępne, choć nadal absurdalnie drogie, bo to ta sama platforma co inne NC, tylko plastiki inne. Powiem tak - wygodne, automat fajnie się spisuje, ale z wrażeń z jazdy na minus przyspieszenie(przede wszystkim odczucia subiektywne, że rozpędza się jak krowa) i hamowanie. Wydawało mi się, że ciężko jest ją zatrzymać. Moją, w sumie niewiele lżejszą CBFkę zatrzymuję dużo łatwiej. Generalnie spodziewałem się więcej po dużym, względnie niewysilonym silniku. Przynajmniej spalanie o 1,5 litra mniejsze od mojej CBF.
OdpowiedzAle to nie redaktor Lovtza wysunął taką tezę a sama Honda :)
Odpowiedz