Red Bull Rookies Cup tu¿ przed startem
Najważniejsza młodzieżowa seria wyścigowa Red Bull Rookies Cup, będąca najskuteczniejszą trampoliną do świata MotoGP właśnie nabiera rozpędu przed sezonem 2013. Na zdjęciu obok zobaczyć możecie obraz z hiszpańskiego warsztatu Rookies Cup, gdzie motocykle przygotowywane są do przedsezonowych testów, które odbędą się 22 i 23 lutego w Jerez.
Aby lepiej przygotować się do sezonu, młodzi zawodnicy będą mogli wziąć udział również w drugim teście w Jerez, który odbędzie się 12 i 13 marca, tuż przed startem pierwszej rundy sezonu 2013 Red Bull Grand Prix of the Americas in Austin w Teksasie, gdzie zaplanowano dwa wyścigi pucharu 20 i 21 kwietnia.
Dane techniczne KTM RC 250 R (Red Bull MotoGP Rookies Cup):
Silnik: Jednocylindrowy, chłodzony cieczą / 4-suw / DOHC |
Pojemność / Średnica x skok tłoka: 249,5 ccm / 81 x 48,5 mm |
Moc: min. 37 kW przy 13.000 rpm |
Obroty maksymalne: max. 13.500 rpm |
Zawieszenie przód: WP / DM 45 mm, RCMA3548 |
Zawieszenie tył: WP / w pełni regulowane |
Hamulec przód/tył: zacisk Brembo, 290 / 190 mm pojedyncze tarcze |
Koło przód / tył: OZ kute aluminum 2,5 x 17 / 3,5 x 17 |
Opony przód/tył: Dunlop 95/70-17 / 115/70-17 |
Układ wydechowy: Akrapovic Full Titanium System (max. 108 dB) |
Rama: Rurowa, z regulowanym kątem główki ramy i punktem mocowania wahacza |
Waga na sucho/pojemność baku: ok. 80 kg / ok. 11 l |
Geny:
- GP125 (geometria, ergonomia, aerodynamika, komponenty)
- MOTOGP-MOTOR (układ głowicy i układu zasilania)
- RC8 R SBK (elektronika, konstrukcja ramy, materiały, obróbka)
- MX (smarowanie, skrzynia biegów, sprzęgło, napęd zaworów)
Technologie:
- WP Suspension, WP Radiator & WP Rahmenbau
- KTM Technologies
- KISKA Industrial Design
- PANKL Racing Systems
- WETHJE Kunststofftechnik
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze