Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 12
Pokaż wszystkie komentarzeR1 też da się wjechać na leśne ścieżki, ale co z tego? przeciez to nie o to chodzi.... to nie sprzet w teren i tyle (no chyba, ze dla kogoś teren to polna droga ;))).
OdpowiedzKolego R1 najlepiej jedzie po plaskim jak stół byle dziurka na naszych drogach i mozna zeby stracic , ciekawe??? ile godzin??? ujedziesz na R1 po polnej drodze :)heheheh.....na Rysy Transalpem nie wjedziesz ale na nasze kiepskie drogi wystarczy motocyklowe Pozdro Ps Transalp ma byc motorem uniwersalnym na codzien .R1 to motor do scigania sie na torze a jak narazie taki jest tylko w Poznaniu wiec zostaje lans na miescie :) z predkoscia 50 km tak zeby byc widocznym
Odpowiedzale to nie był zaden zarzut do Transalpa, bo to super sprzet. poprostu na przestrzeni lat jego charakter sie zmienil - niekoniecznie na gorsze. chodzi mi tylko o to, ze na upartego wszystkim mozna wjechac w teren, ale czy to ma sens? ma, jesli sie dojezdza do jeziorka, pola namiotowego itp. itd. ale nie ma jesli ktos uzywa transalpa, zeby regularnie latac po polnych drogach for fun, bo od tego sa innego rodzaju maszyny
Odpowiedz