Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 10
Pokaż wszystkie komentarzePytanie jest czy wchodząc w zakręt po hamowaniu moto nurkuje i mamy szybsze wejście i oto nam chodzi, czy powinno się po hamowaniu w łuku, czy tuż przed, lekko dodać gazu, aby widelec wrócił do pozycji wyjściowej i miał szanse na wybranie ewentualnej nierówności w drodze. Każdy pisze co innego.
OdpowiedzJezdze takim GSem i mam swiadomosc pracy zawieszenia. Osobiscie mi sie pododa to ze telelever nie nurkuje bo kupilem to moto do jezdzania po drodze a nie po torze wyscigowym. Praca zawieszenia w codziennej jezdzie jest super. Do tego motocykla jest idealne. Po za tym ani GS ani Vstrom nie nadaje sie w prawdziwy teren bo sa za ciezie. Jednak sam fakt, ze mozna pogonic po jakis szutrach czy wieskich i lesnych drogach z kostce powoduje, ze jest to fajne wielozadaniowe moto.
OdpowiedzA to jak widelec jest skompresowany na hamowaniu to nie wybiera nierówności?
OdpowiedzTak.
Odpowiedz