Puchar Suzuki GSX-R 2011 - znamy ceny pakietów!
Rusza najbardziej oblegany w Polsce puchar wyścigowy – GSX-R Cup. Tak jak w latach ubiegłych, promotorem pozostaje łódzka firma Grandys Duo i wzorem poprzednich edycji, zmagania podzielono na dwie klasy. Pierwsza dla motocykli o pojemności 600cc i druga dla maszyn 750 i 1000cc. W zróżnicowanych pakietach nabyć można zarówno motocykl, jak również wyposażenie do niego. Nowością jest bezpłatne wpisowe wraz z miejscem w boksie na treningi organizowane przez Grandys Duo na torach Pannoniaring oraz Slovakiaring dla wszystkich uczestników pucharu. Więcej szczegółów znajdziecie poniżej oraz na stronie organizatora.
Pakiet 1
- cena 3 500 zł
- dla posiadaczy motocykli Suzuki GSX-R
Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), regulaminowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2009 lub 2010 (odpowiednio czerwony dla klasy 600 lub granatowy dla klasy 1000).
Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora.
Pakiet 2a
- cena 45 900 zł
- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R
Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego czerwonego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010.
Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrendowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-1 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 600 model 2010 - oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń.
Pakiet 2b
- cena 50 900 zł
- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R
Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego czerwonego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010.
Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrendowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-1 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 600 model 2011.
Pakiet 3a
- cena 58 000 zł
- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R
Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego granatowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010.
Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-2 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), filtr powietrza BMC, pompa hamulcowa Brembo, amortyzator tylny Hyperpro oraz motocykl Suzuki GSX-R 1000 model 2010 - oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń.
Pakiet 3b
- cena 58 900 zł
- dla uczestników nieposiadających motocykli Suzuki GSX-R
Warunek: posiadanie regulaminowych opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, regulaminowego granatowego kombinezonu PSI lub RS Taichi z sezonu 2010.
Obejmuje: wpisowe na cały cykl zawodów, w tym również treningi wolne na Pannonia Ring (1 runda), oraz Slovakiaring (2 runda). Kostki do pomiaru czasu na wszystkich rundach. Miejsce w boksach podczas rund zagranicznych, oraz pod namiotami w "miasteczku Suzuki" podczas rund polskich. Komplet klocków hamulcowych (racing) Carbone Lorraine, szybę Biondi, 2 zębatki przednie, 3 zębatki tylne aluminiowe, łańcuch #520 Afam oraz zestaw dwóch T-shirtów i jeden polar - obrandowanych w loga organizatora, pełny układ wydechowy Yoshimury 4-2-2 (spełniający wymóg głośności 102 dB/A), komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010), oraz motocykl Suzuki GSX-R 1000 model 2011.
Opcje dodatkowe:
Opcja 1
- cena 1 500 zł
Obejmuje: komplet owiewek sportowych (oklejonych zgodnie ze wzorem - taki sam jak w sezonie 2010).
Opcja 2
- cena 2 000 zł
Obejmuje: jednoczęściowy kombinezon skórzany RS Taichi NXL 205 (rozmiary standardowe) oferta ważna do wyczerpania zapasów i decyduje kolejność zgłoszeń.
Opcja 3
- cena 2 700 zł
Obejmuje: jednoczęściowy kombinezon skórzany PSI-szyty na miarę.
Opcja 4
- cena 12 000 zł
Obejmuje: zestaw czyszczący do filtrów powietrza BMC, lap timer GPT z GPS-em, koce grzewcze Capit, kurtka RS Taichi, rolki do wahacza Yoshimury, 7 kompletów opon Dunlop D211 GP Racer Soft compound - przód, Medium compound - tył, 1 komplet opon Dunlop do jazdy po mokrej nawierzchni (typu wet), klamka łamana do pompy hamulcowej Brembo, korek wlewu oleju PP Tuning, komplet podnośników pod koła Bike Lift, krótki rolgaz Active wraz z manetką, sprężyny przednie wraz z olejem Hyperpro, kompleksową opiekę FOZ podczas zawodów.
Komentarze 3
Pokaż wszystkie komentarzeSzczerze?Polskie "wyścigi motocyklowe" w obecnym wydaniu są jak efekt jednoczesnej konsumpcji salcesonu,kaszanki,flaków i przypalanki - czyli sraczka i rzygowiny jak stąd do Kamczatki. Dziękuje za...
OdpowiedzCzyli sugerujesz że żel-meni garną się tam gdzie BMW,a z reszty cwaniaków można łowić frajerów którym wystarczy wmówic że 9-cio letni motocykl staje sie wyścigowym jak mu zmienisz wydech zawieszenie i owiewki...
OdpowiedzMoim zdaniem puchar BMW jest dużo atrakcyjniejszą ofertą. Lepszy motocykl, więcej wyścigów i torów, brak wymagań typu kombinezon danej marki no i nagrody przy okazji dużo lepsze...
Odpowiedztaaaa, a koszt uczestnictwa dla szejków naftowych. 100 000 za sezon to wg oficjalnego cennika Sikory + extrasy i wychodzi pewnie ze 130 tysi... to za taką kasę to ja sam sobie nagrodę ufunduję;)
OdpowiedzNo nie udawaj że jestes sierotką zagubioną wsród wilków.Sikora jest drozszy ale wiesz na co mozesz liczyćNagroda jest konkretna.Grandys natomiast proponje zestaw czesci którymi chandluje,a nagrodę ufunduje jak sie zorientuje ile przytnie na frajerach....
OdpowiedzHandluje, a nie chandluje. To po pierwsze. nagrody może wygrać pierwsza trójka, a większość amatorów nie ma szans na jakiekolwiek nagrody. A jeśli chodzi o pojeżdżenie to zabawa jest równie dobra jeśli wykłada sie 30 tysięcy i 130 tysiecy.
OdpowiedzJak wykłada się 30 tys.pln to nie jest zabawa tylko ruletka .W motocyklu po przebiegu 20 tys.kilometrów zdjetym z ulicy cos się ukreci napewno.Dlatego te 30 tysi powinno byc przeznaczone na remont silnika i obsługę techniczną,a nie na wciskanie na siłe części. Tu nie wystarczy 30 tys.i kolo orientuje sie o tym w połowie sezonu. Ideą Cupu jest podstawienie nowego przygotowanego motocykla dla kola który nie ma doswiadczenia ,dla jego bezpieczenstwa.Tak jest w każdym cywilizowanym kraju.Jeżeli zas nie ma takiej możliwosci to oferowanie półśrodków pod przykrywka zabawy jest nieodpowiedzialnoscia graniczącą z kupczeniem ludzkim zdrowiem lub życiem..
OdpowiedzChyba niektorym o kasy sie w dypach poprzewracało :D
OdpowiedzAle smucisz, az przykro czytać. Dla bezpieczeństa i troski o zdrowie dajesz początkujacemu S1000RR i puszczasz go na tor? Przestan sie osmieszać. Dla poczatkujących robi sie puchary Gladius Cup (włochy), albo ER6Cup (Francja) a nie takimi potworami jak 1000RR. A co do zawodności to mój gixxer wyjezdząjąc na tor miał na zegarze 35 (!) tysiecy km. Przejeździł sezon bez żadnego urwania i awarii. Wiec zachowaj opowiadanie bajek na długie zimowe wieczory.
OdpowiedzTo nie czytaj ,ale nie mieszaj ludziom w głowie.Wsiada na S1000 RR tak samo na własną odpowiedzialność.Roznica polega na tym że ma wieksze prawdopodobienstwo że w czasie sezonu nie rozleci sie w drobny mak .Jak bylby Gladius Cup ,to pewnie bylo by lepiej zaproponowac nowy motocykl tańszy od BEEMKI,i dużo lepszą opcję od Przeszczep-Suzuki Cup ;)
Odpowiedztaaaa. Ustalny jedną kluczową rzecz. Tu na prawde nie chodzi o ściganie, a tym bardziej o bezpieczeństwo, czy niezawodność. W Polsce każdy "puchar" obliczony jest na wyssanie jak największej ilości kasy od "młodych talentów po 30tce". Te puchary, które rzecywiscie miały rozwijać talenty juz zdechły (typu CBR125). Różnica miedzy Sikorą i Grandysem polega na tym, że ten pierwszy goli tych kasiastych, a Grandys goli tych biedniejszych. Inny target po prostu ;)
OdpowiedzW końcu przemowiłes ludzkim głosem ;D No jakze by inaczej ,jest jak piszesz .Tylko w tym całym zamieszaniu nalezało by wytłumaczyc tym bogatszym i w szczególności tym biedniejszym ze jak ma sie 30 tysi na sezon to dla jego dobra lepiej żeby kupił kilka kpl opon i pojezdzil na treningi i to jest zabawa. Pozdr.:)
OdpowiedzNagrody czy pucharki?.Jak jednak nagrody to jakie?
OdpowiedzOk.Znamy ceny. Pakiety dopracowane z iście szwajcarską dokładnością,ale jaka jest nagroda główna jak przystało na tak poważny Cup?
Odpowiedzjak przystało na poważnego starego kibica powinieneś wiedzieś, że oni zawsze na koniec sezonu ogłaszają nagrodę i nigdy nie są to fanty na "allegro". ale ty raczej wolisz pluć ostatnio na Grandysa (wnioskuję po komentarzach)
Odpowiedza i jeszcze po Szkopku jedziesz wielbiąc AW, chyba łatwo się domyślić kim jesteś
OdpowiedzZadałem tylko pytanie,czy może w tym roku zmienią zasady?... I okazuje sie że główną nagrodą jest ...to co nie jest fantem na allegro i zostanie ujawniona pod koniec sezonu ...:D Sikora jest jednak poważniejszy .
Odpowiedzpanie kibic pan nie pyta tylko jontrzy! Rozumiemy milosc do aw i teraz pewnie do bmw, ale przykre te pana dzialania. Nikt nikogo do startow tu czy tam nie zmusza. Wszyscy wiemy jak wygladal ten puchar przez lata formula sie utarla. Kazdy umie liczyc pieniadze i wybiera co lubi. Startuje pan w cupie? Jedzie na treningi grandysa, ze tak ujada? Szkopkowi zazdrosci mistrzostw swiata? Taki polaczek ze sloma w butach wylazi z pana!
OdpowiedzWidzisz Kapitanie.Dzięki wymianie myśli ,nawet jeżeli druga strona używa koncówki przewodu pokarmowego zamiast ust ,to nawet wtedy obie strony są bogatsze o doświadczenie.Ja pomimo zadanego pytania nie otrzymałem odpowiedzi.Twoja reakcja zaś może tylko dać osobom postronnym do myslenia że zanim podejmą decyzje to się zastanowią w co się pakują.
Odpowiedztak, pakuja sie w potrzebe czytania glupot geriatycznego kibola, ktory obraza nawel jedynego polaka w ms! Zazdrosc cie zjada? Boli, ze ktos cos organizuje? Nad bmw sie spuszczales, mimo, ze tam jest drogo. Zastanow sie dwa razy zanim zaczniesz cos pisac, bo smutny jestes. Co cie buty pawla bola? Kompleksy masz straszne i tyle
OdpowiedzDo Wargały nic nie mam ;)
OdpowiedzBogu dzięki !!! Bo nawet nie wiesz jak się pisze jego nazwisko poprawnie.
Odpowiedzwie, dlatego do Wargały nic nie ma, ale Wargali już nie znosi ;-)
Odpowiedzuścisk dłoni prezesa:D:D:D
Odpowiedz