tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Przyczyny odejścia d Antina
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
motul belka 950
NAS Analytics TAG
motul belka 420
NAS Analytics TAG

Przyczyny odejścia d Antina

Autor: Michał "Mick" Fiałkowski 2008.07.10, 19:46 Drukuj

Zespół Alice poinformował dzisiaj oficjalnie o rozstaniu z menedżerem składu, Luisem d'Antinem, „ze skutkiem natychmiastowym". Nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że d'Antin był... właścicielem ekipy.

Swój własny zespół d'Antin, były zawodnik Grand Prix i wielokrotny mistrz Hiszpanii, prowadził w mistrzostwach świata od ponad dekady. Kilka lat temu cześć udziałów w ekipie kupiła włoska firma Pramac, a w tym roku jako sponsor tytularny na pokład wskoczył operator telekomunikacyjny - Alice - który jest także sponsorem tytularnym odbywającej się w ten weekend Grand Prix Niemiec na torze Sachsenring.

Oficjalna przyczyna odsprzedania przez d'Antina swojej części udziałów w zespole firmie Pramac - Luis postanowił rozpocząć nowy projekt wyścigowy. Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się jednak przed chwilą, że podczas spotkania z Carmelo Ezpeletą podczas Dutch TT w Assen, d'Antin usłyszał, że organizująca wyścigi MotoGP firma Dorna Sports nie będzie już dofinansowywać zespołu.

W kuluarach mówi się, że d'Antin wpadł ostatnimi czasy w kłopoty finansowe i nie był w stanie samemu opłacić dalszych startów ekipy Alice. Jego część udziałów postanowił więc odkupić Paolo Campinoti, właściciel firmy Pramac. Hiszpana nie ma w ten weekend na Sachsenringu i choć oficjalny komunikat na temat motywów jego decyzji mamy usłyszeć wciągu kilku najbliższych dni, to jednak nie spodziewamy się znaleźć w nim jakiś przełomowych informacji.

Wiemy za to, że nie zmieni się struktura zespołu. Stroną techniczną nadal kierował będzie Fabiano Sterlacchini, zaś logistyką pracujący dla d'Antina od dwóch lat Felix Rodriquez, który wcześniej opiekował się m.in. fabrycznym zespołem Yamahy oraz ekipą Sito Ponsa (obiema podczas ich współpracy z firmą Camel).

Ile musiał zapłacić włoski producent agregatów prądotwórczych? Podobno d'Antin za ostateczne zakończenie swojej przygody z MotoGP otrzymał o Campinotiego około 3 - 4 milionów Euro. Powinno wystarczyć by wyjść na prostą...


NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Pokaż wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

motul belka 420
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    motul belka 950
    NAS Analytics TAG
    na górę