Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 83
Pokaż wszystkie komentarzePrzez komentarze przewija się non stop: "Samochód na światłach w lusterkach widzę lepiej". Tymczasem 70% wypadków jest spowodowana faktem że to samochodziarz nie widział moto a nie odwrotnie. Nowa w akcja uświadamiająca, tym razem z Norwegii: http://moto.onet.pl/1607844,1,norwegia-motocyklisci-nie-sa-robakami,artykul.html?node=2
OdpowiedzZniescie nakaz jazdy na swiatlach! A ci którzy przez te trzy lata dopiero uczyli sie jazdy w ruchu drogowym wcale nie beda widziec pojazdow jadacych bez swiatel. To jest niebezpieczenstwo w rodzaju przyzwyczajenia.
OdpowiedzNorwegia to nie Polska
OdpowiedzZatem ile procent wypadków z motocyklami w Polsce powodują samochody?
OdpowiedzTo nie ma znaczenia, bo zarówno samochód i jak i motor na światłach lepiej widać.
OdpowiedzW 2009 roku motocykliści uczestniczyli w niecałych 3 000 wypadków, z czego spowodowali nieco ponad 1 150...
OdpowiedzMa ogromne znaczenie. Samochód widać lepiej, ale motocykl w tłumie innych świateł widać relatywnie gorzej. Jeszcze gorzej widać nieoświetlone obiekty. Ogólnie ilość wypadków spada w kategoriach np zderzeń czołowych, ale bardziej wzrasta wszystkich innych. Bilans bezpieczeństwa jest ujemny.
Odpowiedz