Przekaz podprogowy - BMW bawi siê ludzkim umys³em
„Niemiecki eksperyment” - to nie brzmi zbyt dobrze
BMW raczej nie ma napiêtego planu finansowego je¶li chodzi o reklamy. Po efektownym zdejmowaniu obrusu, regularnych sesjach zdjêciowych z modelkami, czy efektywnym i efektownym paleniu gumy, przyszed³ czas na gry umys³owe. Chodzi o tzw. efekt post-wizerunku. Ka¿dy kiedy¶ tego do¶wiadczy³ patrz±c przez chwilê bezpo¶rednio na s³oñce. Po zamkniêciu oczu widzimy co¶ w rodzaju kolorowego dysku. BMW przeprowadzi³o eksperyment (BMW to niemiecka firma, wiêc s³owo „eksperyment” nie koniecznie budzi dobre skojarzenia) polegaj±cy na wy¶wietleniu reklamy, w której w pewnym momencie by³ krótki b³ysk ¶wiat³a (docelowo przez ludzki mózg nie odbierany jako co¶ alarmuj±cego). Kiedy widownia zamknê³a oczy, ka¿dy zobaczy³ napis „BMW”. Jest to dosyæ ciekawe, straszne i wcale nie takie odkrywcze. Przekaz podprogowy jest pojêciem znanym od lat '50 i warto wspomnieæ, ¿e takie praktyki s± zakazane. Nie ma siê co dziwiæ. W „BMWS1000RR” wystarczy poprzestawiaæ kilka liter i wychodzi „SZATAN”.
Komentarze 4
Poka¿ wszystkie komentarzeNo có¿ Helmuty musz± jako¶ zachêciæ klientów do kupna co prawda dobrych ale koszmarnie drogich motocykli.
Odpowiedzhmm, czy one naprawde takie drogie?
OdpowiedzHitlear pewnie te¿ u¿ywa³ przekazu podprogowego
Odpowiedzco ma naswietlanie oka z przekazem podprogowym? bez sensu ten tytul
OdpowiedzNic nowego,w sredniowieczu kosció³ tak ustawia³ o³tarze ,aby wierni po wyjsciu na wolne powietrze mieli przed oczami krzy¿ ,i to by³o nazywane objawieniem.A Niemce w koncu maj± za soba masê ...
Odpowiedz