Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Poka¿ wszystkie komentarze"Przede wszystkim smar musi dotrzeæ pod o-ringi"- po co zatem stosowane by³y by uszczelniacze, skoro smar mo¿e dostaæ siê przez nie do sworznia? To b³±d napisany zapewne na skutek nieuwagi, albo nieznajomo¶ci problemu. Autorowi polecam próbê z³o¿enia ³añcucha o,x-ringowego. Wtedy widaæ wyra¼nie z jak du¿± si³a uszczelniacz ¶ci¶niêty jest przez p³ytki. Gdyby móg³ dostawaæ siê tam gêsty smar woda nie mia³a by w ogóle problemu z dostaniem siê pomiêdzy sworzeñ a tulejkê. Smar dostaje siê natomiast pomiêdzy tulejkê a rolkê, ale tam nie ma uszczelniacza. Nie zosta³a dodana równie¿ informacja ¿e smary do ³añcuchów z uszczelniaczami maj± równie¿ za zadania konserwacjê gumy z której wykonany jest uszczelniacz. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza