Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 30
Pokaż wszystkie komentarze"Przede wszystkim smar musi dotrzeć pod o-ringi"- po co zatem stosowane były by uszczelniacze, skoro smar może dostać się przez nie do sworznia? To błąd napisany zapewne na skutek nieuwagi, albo nieznajomości problemu. Autorowi polecam próbę złożenia łańcucha o,x-ringowego. Wtedy widać wyraźnie z jak dużą siła uszczelniacz ściśnięty jest przez płytki. Gdyby mógł dostawać się tam gęsty smar woda nie miała by w ogóle problemu z dostaniem się pomiędzy sworzeń a tulejkę. Smar dostaje się natomiast pomiędzy tulejkę a rolkę, ale tam nie ma uszczelniacza. Nie została dodana również informacja że smary do łańcuchów z uszczelniaczami mają również za zadania konserwację gumy z której wykonany jest uszczelniacz. Pozdrawiam
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza