Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePrzeczytaj co napisałem ...z uwagą przeczytaj,i poczekaj na regulacje o których napisałem . Co do jakości sprzętu to od tego jest regulamin techniczny. Dlaczego wprowadzono kontrolę trakcji ?Bo nie szło kontrolować mocy w inny sposób.Jak widać u Pawła nie zadziałała kontrola która powinna zadziałać i zaskoczyła zawodnika który jechał z ufnością do urządzenia ..i sie przejechał i nie on jeden, dlatego nie jest winą Pawła że wyglebił. Paradoksalnie chciałbym aby był ten zakaz trakcji to uważam że Paweł mógłby wtedy powalczyć.
OdpowiedzNo przeczytałem jeszcze kilka razy ale nie zmieniam zdania że technicy będą starali się pakować jak najwięcej nowinek do sprzętu i ulepszać go nieustannie, a organizatorzy i sponsorzy będą cisnąć w stronę atrakcyjności widowiska. A robią to zmieniając odpowiednio reguły gry. Zubożenie motocykli w zaawansowaną technikę umożliwi dołączenie do wyścigów mniej zasobnym zespołom i co za tym idzie większą ilość zawodników i wyścigów. Nie neguję więc tego co piszesz ale określam źródło zmian. I uważam że nie ogarną całości sportu motorowego dopóki najwięksi gracze będą w stanie skompletować chociaż jeden cykl imprez w których wezmą udział. A Paweł, cóż... zepsuć się może wszystko. Hamulce, pompa paliwa, silnik, elektronika.. Trochę awarii miał w karierze, więc może potrzeba mu tylko trochę szczęścia ;-)
Odpowiedz