Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 9
Pokaż wszystkie komentarzeProstota była dużym plusem NC i znajdowało to odzwierciedlenie w cenie. W sumie poza LED i regulacją amorów, reszta zmian to bajery i kosmetyka wygląda. Pytanie, czy tyle warto dopłacić? Nowa wersja jest o 3-4 tys. droższa od poprzedniej. Nie rozumiem też, dlaczego Honda nie przywróciła praktycznego hamulca nożnego zintegrowanego C-ABS, który był w pierwszych wersjach i był dobrym rozwiązaniem z punktu widzenia bezpieczeństwa. Zamiast tego zaaplikowano jakieś bajeranckie pierdoły w rodzaju zmiany koloru wyświetlacza. Co do pozostałych modeli zgadzam się odnośnie Integry, która z tak wywindowaną ceną przestaje być atrakcyjna, jeśli weźmie się pod uwagę kiepski schowek oraz łańcuch. Mnie akurat z tej całej serii najbardziej podoba się wersja S, ale przy renowacji 2016 została pokrzywdzona i nie otrzymała regulacji amorów czy ciut zwiększonego schowka, tylko LED i te mało użyteczne bajery, co zmieniają kolor i są kiepsko widoczne w słońcu. W każdym razie zastanawiam się, czy NC nie dochodzi już powoli do granicy swojej popularności i użyteczności i niebawem zacznie się pochylnia w dół. Niższa cena mogłaby z pewnością temu zaradzić.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza