Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Poka¿ wszystkie komentarzePrawdê powiedziawszy nie s±dzê. W Twojej argumentacji jest du¿o racji, ale wydaje mi siê, ¿e pojazdy, w tym motocykle to dobra o zbyt wysokiej warto¶ci jednostkowej. Po prostu przy ró¿nych cenach op³aca³oby siê sprowadzanie ich nawet z drugiego koñca ¶wiata, a przecie¿ po nieco lepsz±, czy tañsz± lodówkê nikt nie bêdzie je¼dzi³ na drugi koniec Europy. Przypomnê tylko co dzia³o siê w Polsce w 2008 gdy nowa R1 kosztowa³a w salonie 52k, a taka sama sprowadzona z USA ju¿ kosztami transportu kosztowa³a mniej ni¿ 40k... My¶lê, ¿e du¿e koncerny sobie na to nie pozwol±, zreszt± ceny modeli globalnych (takich jak CB500F) s± porównywalne na ca³ym ¶wiecie. Ró¿nice w cenach wynikaj± przede wszystkim z ró¿nych poziomów podatków...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza