Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzePrawdę powiedziawszy nie sądzę. W Twojej argumentacji jest dużo racji, ale wydaje mi się, że pojazdy, w tym motocykle to dobra o zbyt wysokiej wartości jednostkowej. Po prostu przy różnych cenach opłacałoby się sprowadzanie ich nawet z drugiego końca świata, a przecież po nieco lepszą, czy tańszą lodówkę nikt nie będzie jeździł na drugi koniec Europy. Przypomnę tylko co działo się w Polsce w 2008 gdy nowa R1 kosztowała w salonie 52k, a taka sama sprowadzona z USA już kosztami transportu kosztowała mniej niż 40k... Myślę, że duże koncerny sobie na to nie pozwolą, zresztą ceny modeli globalnych (takich jak CB500F) są porównywalne na całym świecie. Różnice w cenach wynikają przede wszystkim z różnych poziomów podatków...
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza