Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzePoznan byl moim ulubionym torem i bardz zaluje, ze sprawa sie w takim kierunku rozwija. Wiele tu przytoczonych Argumentow jest na wpol bezpodstawna. To ze obok jest lotnisko nic nie zmienia, bo tam laduje samolot raz na 1/2-1h. Chalas na torze jest ciagly. Doszlo do protestow dopiero teraz, bo dopiero od 1-2 lat tor jest tak masywnie wynajmowany na treningi motocyklowe. Lecz nie w tym problem, ze ktos protestuje. Jak sie dowiedzialem od pracownikow toru, nie zostala zgloszona zadna sprawa do sadu. Tzn. ze zarzad toru poszedl na ustepstwa na calej lini nie bedac do tego zmuszonym. Stawia sie pytanie, dlaczego AW rezygnuje z pieniedzy za wynajmowanie i dodatkowo posrednio wyrzuca niemieckich organizatorow treningow? Jedna z teorii mowi, ze AW moglby miec kupca na teren toru i stara sie o nierentownosc toru, aby miec oficjalny powod na pozbycie sie objektu. Mialoby sie to udac przestalby w Polsce istniec sport motocyklowy. Wedlog mnie jedynym sposobem na uratowanie toru jest naglosnienie tej sprawy w mediach. Jezdzeniem pod czyimis oknami, lub rzucaniem ceglowek ze stoperami nikt nic nie zalatwi, poza tym ze opinia publiczna stanie po stronie dzialkowiczow.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza