tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Poznaj markê Dane - wyniki konkursu
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
 
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Poznaj markê Dane - wyniki konkursu

Autor: Informacja prasowa 2014.05.27, 15:44 Drukuj

W ubiegłym tygodniu zakończył się konkurs "Poznaj markę Dane". Mieliśmy nie lada kłopot, aby spośród prawie tysiąca propozycji haseł wybrać te najlepsze. Jednocześnie musimy przyznać, że jesteśmy pod ogromnym wrażeniem Waszej kreatywności!

Niniejszym ogłaszamy wyniki:

NAS Analytics TAG

I miejsce (rękawice DANE Tyril Gore-Tex® X-TRAFIT™): Krystian za hasło:

"Motocyklistom DANE" - zwycięskie hasło ujęło nas bezbłędną prostotą.

I wyróżnienie (bluza DANE) Maciek za hasło:

"DANE - metoda na chłoda"  - rozbawiła nas aluzja do sloganu znanego producenta jogurtów.

II wyróżnienie (t-shirt DANE): Bartek za hasło:

"Wyłącznie sprawdzone DANE". - spodobała nam się gra słów nawiązująca do najbardziej typowego skojarzenia za słowem "dane".

Gratulujemy! Z laureatami skontaktujemy się drogą mailową, a wszystkim uczestnikom konkursu dziękujemy za tak ochoczy udział w zabawie.

Z motocyklowym pozdrowieniem,
Dane Polska

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjêcia
NAS Analytics TAG
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze s± prywatnymi opiniami u¿ytkowników portalu. ¦cigacz.pl nie ponosi odpowiedzialno¶ci za tre¶æ opinii. Je¿eli którykolwiek z komentarzy ³amie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usuniêty. Uwagi przesy³ane przez ten formularz s± moderowane. Komentarze po dodaniu s± widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadaj±cym tematowi komentowanego artyku³u. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu ¦cigacz.pl lub Regulaminu Forum ¦cigacz.pl komentarz zostanie usuniêty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualno¶ci

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep ¦cigacz

    NAS Analytics TAG
    na górê