Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzePowoli Honda zaczyna dostrzegać że smaczki designerskie też są ważne. Ładna felga, oraz cała sylwetka. Najważniejsze że nie udaję że jest terenowy tylko lekko uterenowiony. Bo już GS udaję że jest bardzo terenowy, a tym czasem jest typowo drogowy. Mam nadzieje że będzie bardziej niezawodny od GS - które ostatnie modele już nie są tak niezawodne jak stare GS, którymi można było zrobić setki tysięcy bez problemowo. A Honda pokazała takiego SUVA - czyli najbardziej uniwersalny pojazd. Co najważniejsze cena jest rozsądna nie tak jak GS, gdzie jest przesadzona
OdpowiedzCena, przeciez jak dokupisz, podstawkę centralną i pare innych pierdół to cena jak zwykłego GS (golca) a nawet wyższa :)
Odpowiedzjako były właściciel nowego GS nie bardzo chciał bym do niego wracać. Co do podstawki centralnej - ja nie jestem zwolennikiem montowania w większości motocykli (nie dotyczy off roadu) tego urządzenia (dodatkowe kilogramy ) szczególnie jak nie ma łańcucha. W GS od razu to wyrzuciłem. Ale wiem że są osoby dla których bez centralki motocykl nie istnieje. Więc nie bardzo widzę co mam dodawać, do istniejącego wyposażenia.
Odpowiedz