Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePowiedz mi proszę jak można się przesiąść ze 125-ok 10/15KM na 600- ok 100/120KM-jeżeli komentujemy pod artykułem motocykli sportowych? Nawet moto 3 to pojemność 250!W latach 90. przynajmniej były 400, które do dziś wymiatają na torach wyścigowych...Po to jest mnogość pojemności aby każdy wybrał to co mu pasuje, do wzrostu, masy, umiejętności...
Odpowiedzwyraznie pisalem o nakedach, bo to najwygodniejszy motocykl dla poczatkujacych...jezeli ktos sie nauczyl dobrze jezdzic na 125 bez problemu moze wsiadac na 600 - problemem jest nie wieksza moc i masa tylko tysiace zameczonych, zle seriwosowanych, zaniedbanych sprzetow...co do rynku nowych - zdeyudowanie wolalbym, zeby producecni konkurowali tam, gdzie ma to sens, tzn. np. oferujac sprzety z zawieszeniem: standard, lepszym, najlepszym niż bezsensownie mnozac pojemnosci - co jest pochodną roznorodnosci biurokratycznych przepisow podatkowo-drogowych w rozzych krajch....ps. czy piszesz powaznie, twierdząc ze ten artykul dotyczy "motocykli sportowych"? przeciez ta yamaha to typowe jedzidlo uniwersalne :)
OdpowiedzDla kogoś kto zaczyna jeździć jest to wstęp pod motocykle sportowe:) chociażby pozycja za motocyklem "trochę" to wymusza, ale masz racje, że jest to jeździdło uniwersalne. Nie zgadzam się co do 3 pojemności, powinna być 4 kategoria pomiędzy, ponieważ tak jak pisałem przy sportowych motocyklach jest duży przeskok mocy. Jeżeli ktoś chce to się nauczy,tylko czasu poświeci na to moim zdaniem więcej. Uważam, że lepiej jest się porządnie przygotować zanim wsiądzie się na większy sprzęt.
Odpowiedz