Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePotwierdzam temat. W moim IS-17 najpierw wyrwało się z fragmentem szyby całe czarne zapięcie gdzieś na światłach w mieście (wymieniono szybe na gwarancji ale co mi wiało to inna sprawa..). Później po 5tyś km samej trasy, bardzo uważając na ten zatrzask pękł na pół. Drugi raz odesłane na gwarancję....wszystko w jednym sezonie i po ok 10tyś km.. Do tego wnętrze kasku się mocno wytarło (ta część malowana na czarno - teraz przy czole jest biała...) mechanizm blendy się zacina (leci na gwarancję) oraz odpadł mi po jeździe w temperaturze -5 uchwyt wlotu powietrza na szczęce. Co do zatrzasku szyby to oglądałem 2 inne modele RPHA10-st gdzie zatrzas jest metalowy i niby spoko ALE ... w jednym z nich (kask testowy w sklepie Motorismo) jest pęknięcie na SZYBIE przy tym zatrzasku...lada moment się urwie. Tak więc patent z tym zatrzaskiem to T.R.A.G.E.D.I.A :( Kask ma gwarancję 5 lat i oby mi wymienili na CAŁY NOWY bo na 100% szyb w tym kasku przerobie kilka jak nie kilkanaście. To już teraz po sezonie będzie 3cia... ps. Moja kobieta też ma IS-17 i jeździ mało (ok. 3tyś km. w sezonie) i nie narzeka. Nic sie jej nie psuje i działa jak należy... Czyli jak ktoś jeździ codziennie... to kask SIĘ ROZPADA NA GŁOWIE!!!
OdpowiedzJa mam to samo szyba w przeciągu 1,5 roku wymieniana 5 razy z powodu pękania przy zatrzasku, pierwsza wytrzymała najdłużej potem to co 2-3 miesiące pękała nie dotykając w ogóle zatrzasku i nie domykając szyby, w samej skorupie uchwyt zatrzasku tez pęknięty. Kask ładny i wygodny lecz bardzo głośny w chwili obecnej zastanawiam się nad sprzedaniem go i kupieniem coś cichszego. Pozdrawiam
Odpowiedz