Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 1
Pokaż wszystkie komentarzePotwierdzam. Pozycja za kierą- powietrze wciska w żebra kilogramy oporu powietrza, dość irytujące wrażenie i niechciany bezdech. Jak na kompaktowe wymiary, zadziwiająco mały promień skrętu- trzeba uważać na balans podczas manewrowania z parkingową prędkością. Na niskich obrotach marudny silnik. Ergo: maszynka przyjemna, ochoczo zabiera się do brykania, wyprzedzanie z przyjemnym zapasem bezpieczeństwa. Wyrywa się do wejścia z większą prędkością w każdy zakręt. I o dziwo- sprzęt intuicyjnie daje się opanować w krótkim czasie bez dodatkowych egzorcyzmów ;-)
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza