Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 4
Pokaż wszystkie komentarzePorównywanie Multi 1200 do typowych przedstawicieli swoich klas mija się z celem i świadczy o niezrozumieniu sensu tego motocykla.To motocykl uniwersalny,który ma sprawiać radość swemu właścicielowi, w obojętnie jakich warunkach ( tor, ulica, szutry). I tyle, albo aż tyle. Nie wiem jak system zapięcia kufrów nowszej Multi 1200, ale w starszej 2010 działa wszystko znakomicie, pod warunkiem dokładnego dopięcia i sprawdzenia całości, wytrzymują spokojnie 2.30 km/h. Co do czasów, pewien pan na swojej Multi 1200S wykręcił 1.44-1,45 oczywiście na odpowiednich oponach, a na swoim Ducati 999 ten sam pan kręcił 1,43, o ile pamięć mnie nie myli , pomiar oczywiście "kostką".
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza