Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 19
Pokaż wszystkie komentarzePolskie motocykle szczególnie z lat 60tych i 70tych do obecnie sprzedawanego na polskim rynku chińskiego badziewia to były Mercedesy ! Przez wiele lat byłem użytkownikiem wielu motocykli i m.in kilku motocykli WSK 125 i 175. Szczególnie 175 była dobra na dłuższe trasy. Objeździłem 175 tką Polskę, Czechy, Słowację, Węgry, Rumunie i Bułgarię. Byłem też na tzw ówczesnej Radzieckiej Zachodniej Ukrainie, gdzie wówczas było bardzo trudno wjechać. Byłem tam śledzony przez ich milicję. Miałem mnóstwo przygód i doświadczeń. WSKę należało po zakupie tylko dobrze przejrzeć fachowym okiem i poskręcać, bo niektóre śruby łączące blok silnika były zbyt słabo dokręcone. Materiałowo były dobre, To był motocykl dobry na różnego rodzaju drogi, był dosyć zrywny i nie był zbyt ciężki Jazda była bardzo fajna. Nie należało lać zbyt dużo oleju do mieszanki . Na długie trasy miałem do niego przyczepkę turystyczną m-ki Niewiadów, która była bardzo udana i bardzo dobrze zachowywała się za motocyklem. Wiozłem na niej wielokrotnie cały swój ekwipunek. Produkcję WSK zlikwidowano zbyt pochopnie , tym bardziej, że w latach 80- tych były nowe udane prototypy gotowe do produkcji WSK 125, 175, oraz 250 z bardzo dobrymi silnikami nowej generacji, które czekały na decyzje centralne. Niestety się nie doczekały,. http://www.polmot.skip.pl/index.php?mode=article&submode=view&id=132
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza