Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 3
Poka¿ wszystkie komentarzePodobnie jak LC4 690 Huska 701 zamiast klasycznego metaloweog subframe'u (ramy pod siedzeniem) ma zbiornik paliwa, który pe³ni rolê "ramy" vel stela¿a. To rozwi±zanie w zasadzie uniemo¿liwia przerobienie go na enrudo turystyka. Nie mo¿na tego obci±¿aæ baga¿em bo jest zbyt wiotkie. A skoki zawieszeñ po 250mm to ci±gle sporo mniej ni¿ w starych LC4 625ccm. 315 przód i 295 ty³. Brakuje na rynku du¿ego singla 650ccm, w ramie enduro z subframem stalowym i skokami zawieszeñ po min. 280-300mm, oraz mo¿liwo¶ci± instalacji "wycieczkowego" siedzenia.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza