Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePoczekamy co zaprezentują Japończycy. Jak na razie Helmut jest wyposażony w nadmiar elektroniki (przynajmniej dla mnie) ale jest to kwestia gustu, niemniej spodziewać się kolejnej jeszcze wyższej ceny co uczyni go jeszcze bardziej niedostępnym dla młodych ludzi którzy powinni jeździć na motocyklach. Zastanawiają mnie dane producenta odnośnie spalania na poziomie < 6l/100km. Ciekawe w jakich warunkach zostało to zmierzone skoro moja R1 może łyknąć do 16l/100 mając 190 KM. Kolejną zastanawiającą sprawą dla mnie jako laika nie jeżdżącego na torze jest podany max moment obr na poziomie 113 NM który jest niższy niż deklarowany przez producenta przy R1 z 2008 roku (RN19 189 -KM i 118 NM). Wie ktoś może skąd się to bierze bo nie chce mi się wierzyć by nowa i powszechnie zachwalana maszyna miała niższe osiągi niż Japońska 7 lat stara...
OdpowiedzRR BMW też potrafią łyknąć - jak lecisz pełnym ogniem po w miarę "pustej " autostradzie z Warszawy do Strykowa , jakiś czas po minięciu DK70 włączy się rezerwa. Jednym słowem , bezpieczniej jest zjechać na DK 70 i zatankować, aby nie zostać na poboczu ja ta .... Jednym słowem 16-17l na 100km wychodzi bez problemu, ale jedynie przy długotrwałym przelocie, "nieco" szybszym niż 120km/h :))
Odpowiedz