Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 20
Pokaż wszystkie komentarzePo zapoznaniu się z artykułem ,muszę stwierdzić że nową Hondę a tę z lat 2000 dzieli kilometrowa przepaść w jakości! Mi osobiście Honda nie zaimponowała. 500cc można by śmiało rozmieścić na 4 cylindry. ergonomia + dźwięk --------------
OdpowiedzA ty i tak bys jej nie kupil bo tacy jak ty zawsze kupują używkę.
OdpowiedzKurde, co to ma do rzeczy co kolega zawsze kupuje? Mnie nie stac na nowy motocykl i to znaczy, ze sie nie znam, albo nie moge powiedziec swojego zdania? Strasznie nie lubie takich nadetych patafianow.
OdpowiedzA ja nie lubię erotomano-fantasto-demagogów, którzy zawsze mają coś madrego do powiedzenia, tylko sami się do tych mądrości nie stosują...
OdpowiedzTo nie jest maszyna torowa. Po co komu 500cc w 4 cylindrach?
OdpowiedzPewnie żeby było droższe na starcie, więcej wymagało serwisowania (droższego) i częściej i więcej się psuło.
OdpowiedzZgadzam się, dwa cylindry są dla obniżenia kosztów, 4 cycki to zawsze większe koszta w serwisie. Uważam że motocykl bardzo udany, marzy mi się.
OdpowiedzJakby to miała być maszyna torowa to by dali V2, a nie jakieś rzędowe 4 na 500cc.. Błędna logika. "czy wystarczy?" dlaczego miałoby nie wystarczyć? 500cc to nie jakieś 125, a już 250cc czasem pokazuje fajną moc (ninja 250). Osobiście nie rozumiem poco komu sportowe 1000cc na miasto, chyba tylko do lansu.
Odpowiedz