Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 34
Pokaż wszystkie komentarzePo ulicach śmigałem na zwykłych pilotach road 1(przy zakupie motocykla były założone nówki (wcześniej w bandit600 miałem bt016 i BATLAXy o niebo lepsze ale i droższe :)) ale ktoś we Wrocławiu na blokowiskach (po części się nie dziwie jak o 5 rano przyjeżdżałem VTR1000 z roboty, to szło echo masakryczne :P) przebił mi szpikulcem oponę przednią i zmieniłem na leżaka, co prawda nówka i tania bo 130zł ale to bt014 (dojazd.do.pracy) :/ mam ją do dziś i ślizga się strasznie. Planuje do swojej VTRy władować "diablo rosso corsy". Co wy na to ? Miał już ktoś je ? Zastanawiałem się też nad diablo supercorsa sc. Czasami wypuszczam się w trasę po prostu polatać a czasami goszczę na winklach i żyłuję. http://www.motocykl-online.pl/artykuly/test-opony-sportowe-120-70-zr-17-i-190-55-zr-17 Zależy mi w dużej mierze na tym, żebym nie musiał po miesiącu jazdy wyrzucać opon :P Zapewne "supercorsy" lepiej się trzymają ale "rosso" starczą na dłużej; co o tym myślicie ? piszcie tu albo na facebooka http://www.facebook.com/TheCrewFG
OdpowiedzProponuję diablo supercorsa pro...SC2 średnia mieszanka szybko się grzeje i dobrze trzyma 2,3 ciśnienia przod... Mrtzeler SC2 w zasadzie to to samo co Pirelli...pozdrawiam
OdpowiedzJeśli Metzeler to K2. Ja proponuję Dunlopa D211 GP Racer, mieszanka E. Mają dużo twardszy środek i na pewno na dłużej starczą - przetestowane. A boki są miękkie, za****** trzymają.
OdpowiedzJak D211 to nie GP Racer jak już to GP 6813 przód i tył...
OdpowiedzNie wspomnę już... a dobra wspomnę ;) Wiesz, że dzwoni ale nie wiesz w jakim kościele. GP 6813 to przód 120/70/17 w mieszance S, 6875 to M. Tył w 190/55/17 i 200/55/17 - 7614 S, 7704 S/M, 6680 M, 6838 M+. VTR ma na tył kapća 180/55/17 a zmiana rozmiaru to zmiana geometrii - raczej nie warto.
OdpowiedzChyba na tor. Gościu chce do VTR'y na drogi i żeby po winklach pośmigać. D211 Racer to torowa opona z homologacją na drogę. Do takiej jazdy będzie idealna (mieszanka E). Nie mówiąc już jakby trafił na jakiegoś kumatego gliniarza to mu dowód weźmie jak będzie na oponach bez homologacji...
Odpowiedzno jak na slickach pojedzie...
Odpowiedzwooow...
Odpowiedzzgadza się K2...
Odpowiedz