Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 6
Pokaż wszystkie komentarzePo pierwsze to A2 jest płatną autostradą PRYWATNĄ i jest na odcinek płatny koncesja do 2018 roku. Odcinek od Nowego Tomyśla do Swiecka został bez zmian cenowych. Przypominam, że jstesmy jedyną Autostrada w POLSCE która ma regularnie skoszoną trawę i zasadzone drzewa. W Niemczech możemy spotkać miedzy pasami BRZOZY, DĘBY etc. Mało kto wie, że w Polsce aktulanie jest inflacja, czyli za duzo pieniedzy na rynku przy czym można zauważyć, że najniższa krajowa wzrosła. Moja najbliższa przyjaciółka jest kierownikiem na punkcie wiec wiem jak to działa :) NIKT WAM NIE KAZE JEŹDZIĆ PRYWATNĄ AUTOSTRADĄ!
OdpowiedzChwila moment... prywatna autostrada? Czyli, że Inwestor sobie wykupił wszystkie tereny za swoje pieniążki ze skarbonki i wszystko co na tym terenie postawił, również było z jego skarbonki? Czy może piszesz o tym, że tylko podpisał z państwem umowę o zarządzanie tym odcinkiem w sensie remontów itp?
OdpowiedzAutostrada A2 jest Pana Kulczyka łącznie z terenami na jakich ona stoi. Kulczyk Tradex. Podpowiem ze ruch na autostradzi na chwile obecną w skali jest na poziomie 75% zapełnienia, a od 33 % należy sie trzeci pas ruchu defakto...
OdpowiedzTereny są Państwa, ale za zbudowanie autostrady firma Pana Kulczyka ma dzierżawę terenu na określony okres czasu i w tym czasie może pobierać opłatę za korzystanie z tej drogi. Idiotyzm Polski, polega na kosmicznych kosztach budowy dróg, na co budżet państwa nie ma środków (zbyt wielu beneficjentów budżetowych) i konieczność wspomagania się podmiotami prywatnymi typu Kulczyk Tradex. Firmy prywatne chętnie pomogą w wykonaniu niezbędnych inwestycji, ale w zamian chcą na tym zarobić. Naród chciał wolny rynek, to ma....
Odpowiedz