Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 14
Pokaż wszystkie komentarzePo pierwsze, 50 000km to przebieg chinczyka. Japonski motocykl wytrzyma 10x tyle. Po drugie do Lel @13/03/2015 13:40 - \"kopia Suzuki GS 125 \" - jest to faktycznie kopia - jedynie wizualna. Postaw oba motocykle obok siebie, a róznice zobaczysz od razu. \"Silnik od Hondy CG 125\"...... popularny błąd, w który uwielbiają wprowadzać nas dilerzy chińskich marek. Jest to silnik, który wygladem PRZYPOMINA silnik od CG125, ale gwarantuje, ze zadna czesc z Hondy nie bedzie pasowala do silnika chinskiego i odwrotnie. Najlepiej to tanio kupic stara, ale prawdziwa Honde CG125 i cieszyc sie jazda przez nastepne 10 lat i dziesiatki tysiecy km.
OdpowiedzA skąd wiesz, że to jest zaraz kopia silnika CG125? Nie ma sensu kopiować silnika, jeśli wszystkie części do jego złożenia są dostępne na rynku. Nie jest wielką tajemnicą, że firmy japońskie zlecają podwykonawcom wykonywanie części do swoich motocykli na pierwszy montaż, i wielu przypadkach ten sam wytwórca produkuje części na pierwszy montaż i na rynek zamienników. Co za problem zamówić kontener części aftermarketowych i złożyć z nich silnik, który potem wbuduje się we własną ramę. W Azji jeździ X samochodów napędzanych licencyjnym silnikiem Suzuki 800ccm.
OdpowiedzTakie wlasnie podejscie ma tez wiele ludzi co nie dbaja o moto i dzwia sie pozniej, ze przejechal 2x mniej. Tak wytrzyma dluzej ale tylko wtedy kiedy bedzie serwisowany zgodnie z zaleceniami. Nie ma rady na fizyke. Katowany japoniec nie wytrzyma dluzej niz dbany chinczyk.
OdpowiedzNie wiem czego sie nadłeś ale to musi być mocny towar. Chińczyki sprzedawane pod róznymi markami w Polce czesto nie są w stanie przejchac 10 000km. Te najlepsze robią 20-30 tysiecy. japonczyki robia 2 razy tyle przy czym glowna róznica polega na komforcie uzytkowania, niższym spalaniu, niższym poziomie wibracji, nizszym poziomie awaryjnosci. 125 to mały silnik i z uwagi na swoją konstrukcję i nie ma takiej trwalosci jak większe wielocylindrowe silniki.
OdpowiedzWszystko pasuje plug&play. Silnik to kopia silnika od hondy cg 125. Razem z jej trwałością. Suzuki gs 125 to jest dokładnie romet k125 z innym silnikiem i przednią lampą i zegarami od horneta 250. Reszta jest dokładnie ta sama i części pasują na przemian. Kupiłem nowego rometa k125 i cieszę się jazdą przez dziesiątki tysięcy km. :) Wątpie by japońska 125 wytrzymała pół miliona km haha. Dzisiejsza japońska 125 jest mniej trwała od chińskiego 125, bo japonia robi w moto w chinach, a chiny robią japońskie stare wytrzymałe motocykle. Wole starocie po chińskiemu, niż nowości po chińskiemu.
Odpowiedz