Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 8
Pokaż wszystkie komentarzePo co porównujesz te sprzęty kiedy BMW wygląda z przodu tragicznie, zawieszenie tego Dukata to na pewno 2 klasy wyżej niż seryjne BMW a do tego magia limitowanej wersji. To nie jest sprzęt seryjny tylko do postawienia w szklanej gablocie w garażu i do okazjonalnych przejażdżek, ale miszczowie prostej takich rzeczy nie rozumieją i dalej porównują te swoje kunie których i tak nigdy nigdzie nie będą w stanie wykotzystać zgodnie z przeznaczeniem
OdpowiedzBo mi sie tak podoba,a do czego miałem porównac do kibla?takie porównanie daje obraz roznic miedzy najszybszym seryjnym moto a ta limitowana wersja .bmw ma najlepsza sylwetke z wszytkich sportów przód wyglada jak głowa fajnej laski z piracka przepaska na oku albo bullterera z czarna łata na oku co ma najmniejsze znaczenie , panigale brzmi gejowsko. porównywanie koni to najistotniejsza rzecz jak wolisz zajmowac sie kolorem baku prosze bardzo ty zapewne wolałbys rózowiutkie paniigale z 34 konnym silnikiem ,magie to masz jak sie zesra.sz hahah niejeden miszcz prostej w motocyklu za rozsadna cene by cie odsadzil na kółku o jakies 2 sekundy ...
Odpowiedznie bredź, po przykro na to patrzeć...ps. to ducati bedzie super lekkie i mocne i bedzie mialo ultra drogie zawieszenie a nie jakiegos sachsa za 800 euro...
Odpowiedz