Pirelli sprzeda³o ponad 5 milionów opon z serii Diablo Rosso
Włoski producent opon Pirelli świętuje przekroczenie pułapu 5 milionów sprzedanych opon z serii Diablo Rosso.
Opony Pirelli z serii Diablo Rosso zostały wprowadzone na rynek w 2008 roku i powstały w oparciu o doświadczenia z cyklu Superbike World Championship, co pozwoliło zapewnić właścicielom motocykli najwyższy standard bezpieczeństwa i najlepszą jakość prowadzenia także na ulicy. Opony Pirelli Diablo Rosso są oferowane nawet w wersji przeznaczonej dla skuterów. Sama marka Diablo została wprowadzona już w 2002 roku i niemal od razu stała się rozpoznawalna. Nazwa i barwa logotypu nawiązuje do wiodącego koloru barw włoskiej narodowej ekipy startującej w sportach motorowych - PANTONE 185C.
W związku z tym sukcesem Pirelli poinformowało o wprowadzeniu na rynek nowej, czwartej już generacji opon Diablo Rosso. Według zapewnień producenta podnoszą one poprzeczkę w kwestii jakości prowadzenia zarówno na suchej jak i na mokrej nawierzchni. Opony są dedykowane dla właścicieli motocykli sportowych i motocykli typu crossover - czyli turystyków o sportowym zacięciu.
Komentarze
Poka¿ wszystkie komentarze