Pierwsze kwalifikacje na Phillip Island dla Rea
Sezon WSBK 2012 oficjalnie uznaæ mo¿emy za rozpoczêty. Za nami pierwsze pi±tkowe kwalifikacje, w których najlepszy czas wykrêci³ Brytyjczyk Jonatan Rea. Niespodziank± jest sk³ad ca³ej czo³ówki, w której znale¼li siê Kuba Smrz i Davide Giugliano.
Nie dajcie siê jednak zwie¶æ pozorom. Tacy zawodnicy jak Checa, Biaggi, Sykes czy Melandrii nawet nie zbli¿yli siê do czasów jakie krêcili w ubieg³otygodniowych testach. Oznaczaæ mo¿e to tylko i wy³±cznie ¿e zespo³y w pierwszej kwalifikacji ci±gle mia³y do przetestowania nowe rozwi±zania, a najlepsze czasy nie by³y absolutnym priorytetem. Swoj± drog± a¿ 14 zawodników zmie¶ci³o siê w mniej, ni¿ jednej sekundzie straty do lidera.
Phillip Island - SUPERBIKE - Qualifying 1
- Jonathan Rea (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 1′31.959
- Jakub Smrz (Liberty Racing Team Effenbert) Ducati 1098R 1′32.116
- Davide Giugliano (Althea Racing) Ducati 1098R 1′32.198
- Carlos Checa (Althea Racing) Ducati 1098R 1′32.228
- Max Biaggi (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1′32.318
- Niccolò Canepa (Red Devils Roma) Ducati 1098R 1′32.343
- Tom Sykes (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1′32.402
- Joan Lascorz (Kawasaki Racing Team) Kawasaki ZX-10R 1′32.443
- Marco Melandri (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1′32.553
- Michel Fabrizio (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1′32.609
- Sylvain Guintoli (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1′32.644
- Leon Camier (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 1′32.817
- Chaz Davies (ParkinGO MTC Racing) Aprilia RSV4 Factory 1′32.874
- Bryan Staring (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1′32.884
- Hiroshi Aoyama (Honda World Superbike Team) Honda CBR1000RR 1′33.040
- Maxime Berger (Team Effenbert Liberty Racing) Ducati 1098R 1′33.075
- David Salom (Team Pedercini) Kawasaki ZX-10R 1′33.128
- Ayrton Badovini (BMW Motorrad Italia GoldBet) BMW S1000 RR 1′33.136
- Lorenzo Zanetti (PATA Racing Team) Ducati 1098R 1′33.148
- Joshua Brookes (Crescent Fixi Suzuki) Suzuki GSX-R1000 1′33.477
- Leon Haslam (BMW Motorrad Motorsport) BMW S1000 RR 1′33.532
- Eugene Laverty (Aprilia Racing Team) Aprilia RSV4 Factory 1′34.189
- Mark Aitchison (Grillini Progea Superbike Team) BMW S1000 RR 1′34.239
- David Johnson (Rossair AEP Racing) BMW S1000 RR 1′34.855
- Raffaele De Rosa (Team Pro Ride Real Game Honda) Honda CBR1000RR 1′34.979
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzeczemu na fotce jesy Aoyama a nie Rea?:D
OdpowiedzDlaczego przy wszystkich zawodnikach je¿d¿±cych na Ducati w zestawieniach jest podawane 1098 skoro wiêkszo¶æ je¼dzi na 1198? Nie wiem czy wszyscy ale np Checa, Smrz, Guintoli, Berger, Zanetti na ...
Odpowiedztak naprawde konstrukcja wywodzi siê od 1098r - pojemno¶æ tj 1198, tyle, ¿e 1198 jest ubo¿sz± wersj±, mniej tytanu, magnezu w jednostce napedowej itp, mówi±c krótko 109r by³ pierwowzorem dla 1198 st±d ró¿ne oznaczenia
OdpowiedzDlatego ¿e do niedawna sciga³o sie ducati na 1098R i nazwa zosta³a. a ¿e motocykl przeszed³ zmiany tego juz nikt nie wpisa³. ¿e podniesli pojemnosc do 1198cm3. To samo jest jak realiztor pokazuje ta tabelke przed wyscigami, wynika z nich ze ducati ma 4 cylindry :D takie jakies zaniedbanie przez organizatora.
Odpowiedz