Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePewnie jakby zrobili zupełnie nową CBR1000RR z 240KM na tylnym kole i pełną elektroniką to od razu byś kupił ze dwa, zgadłem?
Odpowiedzraczej nie, bo musiałby być diabelsko drogi - pewnie powyzej 100-120 tys.; ale gdyby zrobili nakeda 200 koni, bez kontroli trakcji i absui ale z ohlinsem TTX za mniej niż 60 tys. to bym kupił bez jazdy probnej
OdpowiedzTyle, że firmy są zobligowane przez UE do produkowania motocykli z ABSem.
Odpowiedznie slyszalem o takim przepisie? - przeciez chyba na rynku jest sporo modeli bez abs albo z mozliwoscia calkowitego odlaczenia?
Odpowiedzmotocykl, który ma 240+ koni na kole to tylko w motogp, z cudami techniki i technologią kosztującą miliony, a nie 120 tysięcy... odnośnie power nakeda jest bardzo bliskich twoich wytycznych ktm super duke 1290 r, mocy ma nie wiele mniej, za to nadrabia momentem obrotowym, a i cena jest bardzo blisko Twojej granicy, bo ~65 tysi za sztukę... a jeżeli już wspominamy o zawieszeniu typu TTX i lepszych, o podwyższonych parametrach itp, to samo zawieszenie zaczyna się od 20 tys euro (profesjonalne zawieszenie do kupna, jakie mi się obiło o uszy to 50k euro)... także wszystkiego się nie da mieć za takie pieniądze, ale KTM jest jak najbliżej Twoich wytycznych... pzdr
Odpowiedzttx ma speed triple R - jezdziłem tym trzy godziny i byl b. dobry;zrobienie motocykla z silnikiem 240 - moze na wale a nie tylnym kole - jest jak najbardziej w zasiegou moto za 30 tys. euro (bmw ma ze 185), tyle ze trzeba by go bylo czesto wymieniac :), poza tym ceny motocykli wyscigowych nabija rama i zawieszenie - ale gdyby taki silnik produkowac w tysiacach egz. to kto wie?
Odpowiedz