Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarzePewnie czytający powiedzą że się czepiam ale szlag mnie trafia na myśl o samej marce Junak. Pamiętam doskonale motocykle tej marki produkowane w Polsce i jeżdżące po naszych drogach w czasie mojego dzieciństwa. Jak to możliwe że NASZA MARKA firmuje teraz Chińskie motocykle? Wszyscy wiemy z czym się kojarzy chińszczyzna (żarcie i bylejakość za niską cenę). Dlaczego w tym cholernym kraju nikt nie może nawet przymocować silnika do ramy roweru i nazwać tego nazwą NASZEJ firmy abyśmy mieli coś swojego-Polskiego? Dlaczego gnoje z rządu namnożyli przepisów na podstawie których nie można (ze względu na opłaty) zarejestrować nawet pieprzonej trajki? Wiem że moja wypowiedź może zostać potraktowana jako krytyka motocyklistów jeżdżących na CHIŃSKICH Junakach za co przepraszam, bo nie mam zamiaru krytykować tych którzy nie mogąc kupić Polskiego motocykla kupili chiński z konieczności. Chciałbym jednak aby ta sytuacja w końcu uległa zmianie i państwo przestało blokować rodzimą inicjatywę i sprzedawać nasze marki których mamy tak mało po to by z czasem stały się oznaką chińskiej bylejakości i przedmiotem narzekania i krytyki...Stary POLSKI Junak nie był pozbawiony wad ale z pewnością żadna chińska produkcja mu nie dorówna ...
OdpowiedzSpójrz na to inaczej. Polskie firmy podnoszą się z popiołów, kolejne marki wracają na rynek dzięki pasjonatom. Kombinują z Syreną Meluzyną, Syreną Sport, Nowa Warszawa, Unitra a nawet produkowany będzie VIS wz.35 i pewnie wiele innych marek, o których nie mam pojęcia wróciło na rynek. Mnie nie stać by otworzyć fabrykę motocykli z podzespołów w 100% wykonanych w Polsce, według pomysłu polskich projektantów, przez Polskich pracowników itd. Bo Junak by kosztował tyle co nowa Yamaha, a wtedy byłyby teksty, że za drogi. Firma by upadła logo kupiłaby jakaś firma zachodnia i wywaliła do śmieci i pozamiatane. A tak logo należy do Polskiej firmy ALMOT (producenta tłoków, cylindrów), która z gruzów wyciągnęła markę Junak i jeszcze zapłacili za R by nikt tego nie skopiował. Ktoś, kto rozumie biznes rozumie, że Almot z czasem wyprodukuje w 100% polski silnik, a polscy projektanci zaprojektują "karoserię", nastąpi to wtedy, gdy Junak dobije do czołówki producentów i zacznie się sprzedawać samą marką. Gdy w Polsce znajdzie się odpowiednio duża grupa, która za Junaka o identycznych parametrach i jakości wykonania i co najważniejsze podobnej cenie jak Honda wybierze Junaka i to będzie przełom. Podsumowując. W czasach, gdy cały świat wszystko produkuje w Chinach lub jak super firma Harley Davidson w Indiach, zresztą chyba Yamaha małe motocykle też robi w Chinach i Brazylii. Tak wygląda rynek i trzeba umieć się na nim poruszać a wygląda na to, że Almot potrafi. Ja im kibicuje z całego serca. Niedługo zamierzam kupić Junaka M12 i wiem, że jest z Chin, że to to samo co Lexmoto Arizona 125 :) mam to gdzieś, ważne że zarobi Polska firma.
Odpowiedz