tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Junak M12 125 2016 w limitowanej przedsprzedaży
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG
NAS Analytics TAG

Junak M12 125 2016 w limitowanej przedsprzedaży

Autor: Informacja prasowa 2015.08.14, 13:01 3 Drukuj

Nowa propozycja marki Junak dla posiadaczy prawa jazdy B, ceniących komfort i poczucie wolności podczas każdego kilometra.

NAS Analytics TAG

Junak M12 125 to nawiązanie do amerykańskiego stylu i zarazem zaproszenie na nieco dalsze wypady. Wysoka dbałość o każdy detal, liczne chromy i smukła sylwetka sprawiają, że motocykl staje się głównym bohaterem na każdej drodze.

Designerzy zadbali o to, aby połączyć konserwatywne linie z nowoczesnymi rozwiązaniami technologicznymi. Nowy Junak posiada klasyczną linię zbiornika paliwa, który mieści 13.5 L benzyny, gwarantując zasięg przekraczający 600 kilometrów. W oczy rzuca się także solidne wykończenie końcówki układu wydechowego, który podkreśla klasyczny rodowód modelu M12. Warto również spojrzeć na błotniki, które zostały w całości wykonane z wysokiej jakości metalu.

Za przyjemność z jazdy odpowiada niezwykle komfortowo zestrojone zawieszenie, zarówno na przedniej, jak i tylnej osi. Junak M12 posiada jeden z największych rozstawów osi w swojej klasie - 1435 mm, który sprawia, że motocykl wyróżnia się pewnością prowadzenia, zarówno w zakrętach, jak i na dziurawej nawierzchni. Do dalszych wypadów zachęcają także duże koła, miękkie, dwuosobowe siedzisko, szerokie podnóżki oraz kierownica wyposażona w ergonomiczne manetki o sporej średnicy. To połączenie zapewnia wygodną i niczym niewymuszoną pozycję za kierownicą, co pozwala jeszcze bardziej cieszyć się z każdego przebytego kilometra.

Jednostka nowego Junaka M12 125 to innowacyjna konstrukcja, która zorientowana jest nie tylko na wysoką kulturę pracy, ale także na ekologię i ekonomię. Dwuzaworowy silnik o mocy 10.8 KM (7.4 kW) został wyposażony w wałek wyrównoważający, który skutecznie ogranicza wibracje jednostki przy wysokich prędkościach obrotowych. Sporo uwagi poświęcono optymalizacji osiągów, sprawiając, że Junak M12 wykazuje bardzo dobrą dynamikę w swoim segmencie.

Rama Junaka M12 125 to niezwykle lekki i wytrzymały szkielet w którym priorytetem było zabezpieczenie antykorozyjne. Składa się ono z trzech warstw, odpornych na działania wysokich temperatur oraz wilgoci. Projektanci zadbali także o dobry rozkład masy, co zdecydowanie zwiększa pozytywne doznania z jazdy.

Istotne jest także bezpieczeństwo nowego Junaka M12. Przednia lampa to innowacyjne konstrukcja wykorzystująca technologię Lucalox™, która sprawia, że będziesz zaskoczony jej zasięgiem bez ryzyka oślepiania innych kierowców. Kierunkowskazy oraz tylny klosz światła pozycyjnego i stopu zostały oparte o żarówki LED o żywotności do 30 000 godzin. Dzięki temu udało się zredukować także użycie energii oraz wpłynąć na bezpieczeństwo emitując więcej światła w porównaniu do tradycyjnych żarówek.

Układ zapłonowy Junaka M12 sterowany jest poprzez mikroprocesorowy układ CDI, który odpowiada za polepszenie osiągów jednostki napędowej, dużą kulturę pracy przy zachowaniu niskiego spalania.

Nowa propozycja marki na sezon 2016 jest już dostępna w limitowanej ofercie przedsprzedaży. Skontaktuj się z wybranym dealerem Junaka na terenie całego kraju.

Dostępne malowania: czarny, grafitowy oraz złoty. Cena (sugerowana): 7699 PLN.

NAS Analytics TAG

NAS Analytics TAG
Zdjęcia
NAS Analytics TAG
Komentarze 2
Pokaż wszystkie komentarze
Autor: junkers 11/09/2015 20:28

Spójrz na to inaczej. Polskie firmy podnoszą się z popiołów, kolejne marki wracają na rynek dzięki pasjonatom. Kombinują z Syreną Meluzyną, Syreną Sport, Nowa Warszawa, Unitra a nawet produkowany będzie VIS wz.35 i pewnie wiele innych marek, o których nie mam pojęcia wróciło na rynek. Mnie nie stać by otworzyć fabrykę motocykli z podzespołów w 100% wykonanych w Polsce, według pomysłu polskich projektantów, przez Polskich pracowników itd. Bo Junak by kosztował tyle co nowa Yamaha, a wtedy byłyby teksty, że za drogi. Firma by upadła logo kupiłaby jakaś firma zachodnia i wywaliła do śmieci i pozamiatane. A tak logo należy do Polskiej firmy ALMOT (producenta tłoków, cylindrów), która z gruzów wyciągnęła markę Junak i jeszcze zapłacili za R by nikt tego nie skopiował. Ktoś, kto rozumie biznes rozumie, że Almot z czasem wyprodukuje w 100% polski silnik, a polscy projektanci zaprojektują "karoserię", nastąpi to wtedy, gdy Junak dobije do czołówki producentów i zacznie się sprzedawać samą marką. Gdy w Polsce znajdzie się odpowiednio duża grupa, która za Junaka o identycznych parametrach i jakości wykonania i co najważniejsze podobnej cenie jak Honda wybierze Junaka i to będzie przełom. Podsumowując. W czasach, gdy cały świat wszystko produkuje w Chinach lub jak super firma Harley Davidson w Indiach, zresztą chyba Yamaha małe motocykle też robi w Chinach i Brazylii. Tak wygląda rynek i trzeba umieć się na nim poruszać a wygląda na to, że Almot potrafi. Ja im kibicuje z całego serca. Niedługo zamierzam kupić Junaka M12 i wiem, że jest z Chin, że to to samo co Lexmoto Arizona 125 :) mam to gdzieś, ważne że zarobi Polska firma.

Odpowiedz
Dodaj komentarz

Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Ścigacz.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z komentarzy łamie regulamin , zawiadom nas o tym przy pomocy formularza kontaktu zwrotnego . Niezgodny z regulaminem komentarz zostanie usunięty. Uwagi przesyłane przez ten formularz są moderowane. Komentarze po dodaniu są widoczne w serwisie i na forum w temacie odpowiadającym tematowi komentowanego artykułu. W przypadku jakiegokolwiek naruszenia Regulaminu portalu Ścigacz.pl lub Regulaminu Forum Ścigacz.pl komentarz zostanie usunięty.

NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama
NAS Analytics TAG

sklep Ścigacz

    NAS Analytics TAG
    na górę