Ta witryna u¿ywa plików cookie. Wiêcej informacji o u¿ywanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, mo¿na znale¼æ
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj wiêcej tego komunikatu.
Komentarze 2
Poka¿ wszystkie komentarzePewnie 750- 4 cylindry kontra 2 cylindrowe max.1000 du¿o ciekawsze by³y, na dodatek, drogowe wersje ³atwiejsze do ogarniêcia ni¿ naszpikowane programami 1000-1200, gdzie nie wiadomo, od czego zacz±æ przy starcie motocykla, ten przycisk/ta opcja/ czy mo¿e inna...niby dla bezpieczeñstwa, ale przekraczaj±c pewne granice nie pomo¿e ABS, ASR, ASP, DTC czy co tam jeszcze - jest bum i koniec...
OdpowiedzId¼cie na takie dyskusje do piaskownicy.
Odpowiedz