tr?id=505297656647165&ev=PageView&noscript=1 Personalizacja czy customizing?
NAS Analytics TAG

Personalizacja czy customizing?

Autor: Artykuł sponsorowany 2017.04.11, 14:08 Drukuj

Wśród najlepszych producentów motocykli istnieje możliwość personalizacji zakupionego jednośladu. Niektóre firmy oferują już gotowe specyfikacje, natomiast TRIUMPH daje możliwość dokonania wyboru poszczególnych części, lub zmiany wyglądu całego motocykla, przez samego klienta. Czy nadeszła era zupełnie nowego spojrzenia na dzisiejsze potrzeby motocyklistów?

Niewątpliwie TRIUMPH wyjątkowo traktuje swoich klientów, ale zacznijmy od początku. Zadajmy sobie pytanie „Czy warto skorzystać z fabrycznego zestawu modernizacyjnego, czyli tak zwanego tuningu optycznego motocykla”?

Opowiem o moich doświadczeniach. W latach 90. przywoziłem rozbite motocykle, które należało naprawić przed dalszą sprzedażą. Nie wszystkie części był jednak dostępne na polskim rynku, więc konieczne było stworzenie swoich własnych (np. odkucie podnóżka, wykonanie z rurek sissy barów etc.) lub wymiana oryginałów na zamienniki z innych firm. Czasami zmieniałem zupełnie wygląd motocykla, gdyż niektóre części były niemożliwe do zdobycia w żaden sposób.

Takie działania spowodowały potrzebę posiadania motocykla „osobistego”– swym wyglądem określającego mnie i podkreślającego moje potrzeby względem niego. Kilkadziesiąt gazet z rynku zachodniego, kilka katalogów i kilka wyjazdów na europejskie „custom show” pozwoliło mi określić, co bym chciał i jaki powinien być mój motocykl. Po 2 latach powstał sprzęt, który zrujnował moją kieszeń, ale był taki, jak sobie wymarzyłem – zmiany optyczne plus zmiany silnikowe przekroczyły wartość motocykla. Niestety, miałem pecha. Przy ostatnich zmianach renomowana firma, która składała mój silnik, źle osadziła panewki na korbowodzie i po pół roku użytkowania motocykl z zepsutym silnikiem trafił do garażu. Budowa customa nie podlega gwarancji.

Uwierzcie, i tak nie miałem źle. W tym okresie poznałem wielu właścicieli customów, których motocykle nigdy nie były w stanie wyjechać na ulice, choć koszt zmian i indywidulanych części przekraczał 200 tys. zł.  Inni starali się prawnie odzyskać pieniądze, tracąc czas w sądach, gdzie obrońcy budowniczych zawsze wygrywali, używając określenia, że to „ show bike”, a nie motocykl użytkowy, więc nikt nie obiecywał, że po takich zmianach będzie jeździł.

Dzisiaj, kierując się do salonów TRIUMPHA w pięciu miastach w Polsce (Warszawa, Katowice, Poznań, Wrocław i Gdańsk), możesz skonfigurować swój motocykl w firmowym salonie, a przy tym nie  powinieneś przekroczyć wartości 10 tys. zł. Wszystkie części objęte są gwarancją producenta, a przeszkolony mechanik zamontuje je w kwocie nieprzekraczającej 2500 zł. Czy to dobra propozycja? Rewelacyjna!

Modernizacje możesz zacząć już od podstawowego modelu w serii D – modelu Street Twin.

Wszelkie części dodatkowe oraz aż 3 zestawy fabryczne znajdziesz na stronie www.triumphpolska.pl w konfiguratorze.

zdjecie nr 2

Podobnie sprawa się ma z Bonnevillem T120, którego koszt akcesoriów to ponad 5 tys. zł.

zdjecie nr 3

i Thruxtonem – którego doposażenie kosztowało około 8 tys. zł.

zdjecie nr 4

Prawda, że to niewiele za pewność i gwarancję oraz własną satysfakcję?

Model Thruxton R posiada dodatkowo 3 fabryczne poziomy modyfikujące moc silnika – to wyjątkowa sytuacja na motocyklowym rynku.

Wiele modeli TRIUMPHA jest bogato wyposażonych fabrycznie w zależności od wersji, jednak mimo to producent oferuje około 40 różnych akcesoriów dodatkowych.

Najbogatsza wersja Tiger Explorer XCa i jego wyposażenie dodatkowe dostępne w konfiguratorze:

zdjecie nr 5

Najważniejszą prawdą o motocyklach TRIUMPH i ich producencie jest to, że pomysły na akcesoria powstają w momencie produkcji modelu, a nie po długim czasie od premiery. Oznacza to, że podczas testów produktów standardowych równocześnie odbywają się testy akcesoriów.

Dowód? Proszę bardzo.

Najwyższa wersja najnowszego dziecka TRIUMPHA, czyli nowego Street Triple 765 RS i jego konfigurator akcesoriów. Pragnę zaznaczyć, że motocykl jest dostępny w Polsce od 4 kwietnia 2017 roku.

zdjecie nr 6

I choć fabrycznie skonfigurowane motocykle TRIUMPHA są wystarczająco interesujące,

zdjecie nr 7

to zawsze możecie zindywidualizować swój motocykl.

Zapraszamy TRIUMPH Polska

Znajdź swojego dealera na www.triumphpolska.pl

Napisz do nas salon.warszawa(at)triumphpolska.pl lub zadzwoń 538 222 888

Motocykle testowe i pokazowe znajdziecie w salonie TRIUMPH – WARSZAWA, przy Alejach Jerozolimskich 200 . Godziny otwarcia salonu: poniedziałek-piątek 9 - 19, sobota 9 - 14.

Zdję™cia
NAS Analytics TAG

Polecamy

NAS Analytics TAG
.

Aktualności

NAS Analytics TAG
reklama

sklep Ścigacz

    na górę